צה"ל יירט כטב"מ של חיזבאללה שחדר מסוריה - סרוגים

צה"ל יירט כטב"מ של חיזבאללה שחדר מסוריה

חיל האוויר שיגר טיל פטריוט לעבר כלי טיס בלתי מאויש שחדר לשטח ישראל באזור רמת הגולן. טרם ברור אם הכטב"ם הושמד. דיווח ראשוני מהצפון

צה"ל יירט כטב"מ של חיזבאללה שחדר מסוריה
  (צילום: דובר צה"ל)

דיווח ראשוני מהצפון. חיל האוויר שיגר טיל פטריוט לעבר מטרה באזור רמת הגולן.

הטיל המיירט שוגר לעבר כלי טיס בלתי מאויש (כטב"מ) שחדר לשטח ישראל.

מדובר צה"ל נמסר כי כלי הטיס הבלתי מאויש הוא מתוצרת איראנית. הוא המריא מדמשק למרחב הגבול בגולן חצה את קו הגבול המפורז. בעקבות החדירה הוזנקו מטוסי קרב, אך בסופו של דבר הפטריוט הפיל אותו, ככל הנראה בצד הסורי של הגבול.

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס לניסיון חדירת המזל"ט, במהלך אירוע לשנה החדשה במפעל אלביט בערד: "קודם כל אני רוצה עוד פעם לציין את המוכנות הגבוהה של צה"ל, שיודע להתמודד עם כל הפתעה, עם כל בעיה ועם כל איום."

כפי שאמרתי בעבר אנחנו לא מתכוונים לסבול שום איומים ושום ניסיון לפגוע בביטחונה של מדינת ישראל. כל אחד שמנסה לפגוע בריבונות שלנו, לפגוע בביטחון, חייב לדעת שהוא ישלם על זה מחיר יקר, יקר מאוד. אנחנו מוכנים לכל תרחיש ובכל גזרה. שנה טובה".
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
וואוו כטב"ם??
אורי | 19-09-2017 16:39
מבחינת החיזבאללה זה בבל"ת אחד גדול.הם ימשיכו להתל ולצחוק על צה"ל בגדול.ולמה?.כי בראש הצבא יושבים מפקדים שאינם ראויים.במקום למחוץ את אויבנו ולהאדיר את חיילי צה"ל,הם דואגים לתחת הגדול שלהם.ומפקירים את חיילי צהל בשעת פקודה.לגבי מפקדי צהל הערבים הם בעלי חזקה בארץ שלנו,ולכן אין אפשרות למחוץ אותם סופית.אנחנו הצד הרע במשואה הזו.