ניצחון גדול לגבאי בוועידת מפלגת העבודה - סרוגים

ניצחון גדול לגבאי בוועידת מפלגת העבודה

ניצחון לגבאי בוועידת מפלגת העבודה. זאת לאחר שחברי הועידה אישרו ברוב קולות את כל הצעותיו של היו"ר שנועדו לחזק את המפלגה, לסחוף אליה קהלים חדשים, לשפר את המוכנות לבחירות ולהגביר את השקיפות

ניצחון גדול לגבאי בוועידת מפלגת העבודה
  אבי גבאי בנאומו הערב בוועידת העבודה בתל אביב (צילום: Flash90)

ניצחון גדול לגבאי בוועידת מפלגת העבודה. וועידת המפלגה התשיעית של מפלגת העבודה התכנסה הערב (חמישי) בגני התערוכה בכדי לאשר את התיקונים בחוקת המפלגה שהציע היו"ר גבאי על מנת לחזק את סמכויותיו לקראת הבחירות לכנסת.

יו"ר מפלגת העבודה פתח את נאומו בוועידת המפלגה, והודה לקהל שהגיע ועל בחירתו ליו"ר המפלגה אותה כינה "פתיחת הדלת לבית המפואר הזה", והוסיף כי בחירתו "מעבירה מסר עצום. מסר לכל עם ישראל: מפלגת העבודה פתוחה ורוצה את כולם".

גבאי הסביר את המאבק לשינויים בחוקת המפלגה, "הבנתי שגם הבית שלנו זקוק לשינוי. שינוי והתחדשות שהם הכרח לכל ארגון. שינוי שיהפוך את הבית שלנו לבית של כל הישראלים. שינוי שיאפשר לנו לחזור ולהנהיג את המדינה. שינוי שיאפשר למדינת ישראל לחזור ולעשות דברים גדולים".

מפלגת העבודה חייבת לחזור להנהיג את המדינה

"אני מתכוון לעשות הכל כדי שבמפלגה שלנו לא יהיו יותר מחנות", אמר גבאי. "יש מפלגות שלמות במדינת ישראל שקמו ונבנו רק מהמחנאות שלנו. ביום שנפסיק ונפעל לאחדות, הציבור לא יצטרך את המפלגות האלה ויחזור אלינו".
התיקונים אותם אישרה ועידת המפלגה ברוב קולות יעניקו חיזוק משמעותי ליו"ר החדש, אך מנגד יצמצמו את כוחו של מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני.

השינויים אושרו הערב למרות הפרסומים בהם חברי חלק מחברי הכנסת וחברי מפלגת העבודה מתנגדים להצעות של היו"ר גבאי בדבר השינויים הנרחבים שהוא מתעד לערוך במפלגה. ח"כ פרץ: "זה לא מה שיתרום לניצחון בבחירות".

בהמשך נאומו תקף גבאי במילים חריפות את הממשלה והעומד בראשה: "הממשלה משחיתה את המדינה,מפוררת את החברה הישראלית, מרסקת את אחדותנו,ומסכנת את ביטחון המדינה".
"אזרחי ישראל קמים כל בוקר מחדש ומגלים כמה עמוק הריקבון השלטוני בישראל. בכל יום אנחנו נחשפים לעוד טפח של תרבות השחיתות במערכות השלטון. ראינו את זה במתווה הגז ולחרדתנו זה הגיע למערכות ביטחון. אנחנו רואים רשת שחיתות שלמה שמופעלת נגד בטחון המדינה".

מרימים לחיים. גבאי עם  הרצוג ויחימוביץ בוועידה הערב (צילום: Flash90)

קואליציית ה'סלפי'

"מעל כל הפרשיות מרחפת תרבות פוליטית מסוכנת תרבות שמרסקת את הסולידריות והאחדות בישראל.
ראש הממשלה וקבוצת הסייענים שלו מעמיקים את הקרעים מדי יום. הם מלמדים את אזרחי ישראל לשנוא זה את זה במקום לכבד זה את זה. הם גם לא עובדים בשביל הציבור. במקום לפרוס דרך של עשייה והתקדמות, במקום להוביל בבטחה לפתרונות ולשינוי, קואליציית ה'סלפי' מקדישה את סדר היום שלה לדימויים ולצילומים.

"יש בעיה עם המסתננים בדרום תל אביב אז נלך ונצטלם שם. ומרגע שהצטלמנו, כבר אין צורך לפתור את הבעיה. משפחתו של אברה מנגיסטו כועסת אז נלך ונצטלם גם שם. כפי שאתם יודעים, בגלל צילום אחד יותר מדי אין לנו שגרירה בירדן. מדינה שכל כך חשובה ורגישה לנו", טען גבאי והוסיף,  "במקום למשול ולהוביל, הם מאשימים את כולם מסביב – פעם זה בית המשפט העליון, פעם אלו הפקידים, פעם זו התקשורת- כולם אשמים חוץ מהם.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו