"עצוב שגיבור ילדותי מצטרף למחול השדים הזה": חגי לובר מגיב לדבריו של גברי בנאי

"עצוב שגיבור ילדותי מצטרף למחול השדים הזה": חגי לובר מגיב לדבריו של גברי בנאי

מנכ"ל "תיאטרון אספקלריא" חגי לובר החליט להגיב בחריפות לדברים הקשים שאמר גיבור ילדותו- גברי בנאי למגזין סוף השבוע של 'מעריב'. "ניסיון נלעג לחזור למיינסטרים הישראלי" לובר

"עצוב שגיבור ילדותי מצטרף למחול השדים הזה"
  (צילום: יח"צ)

מנכ"ל "תיאטרון אספקלריא" חגי לובר החליט להגיב בחריפות לדברים הקשים שאמר גיבור ילדותו, כוכב הגשש החיוור, גברי בנאי למגזין סוף השבוע של 'מעריב'. שם בין היתר אמר "אני לשטחים לא נכנס. אפילו לא לעיר העתיקה של ירושלים" "צריך להחזיר הכל, גם את ירושלים המזרחית" ועוד שלל ציטוטים שנחשפו הבוקר מתוך הראיון שיפורסם מחר במלואו.

חגי סגל פתח בתופעה הנפוצה והמושמצת בה אמנים מטנפים כדי לעלות לכותרות "זה כבר הפך לריטואל קבוע בהוויה התרבותית הישראלית. אמן, לעיתים לא רלוונטי ומזדקן, בדרך למה שנראה בעיניו כקאמבק מטורף, מתוך ניסיון נלעג לחזור למיינסטרים הישראלי מטנף על כל מה שאפשר חשוב וערכי כדי לזכות בכותרות בעיתונות.

כמובן שהוא לא ידבר על איכות המופע החדש על הבשורה האמנותית שהוא נושא, על כך שדווקא עכשיו הוא רלוונטי מתמיד. הוא ידבר נגד, כמה שיותר נגד, ורצוי בטונים צורמים ובשפה גסה".

הצטרף למחול השדים

"כמה עצוב שגברי בנאי, גיבור ילדותי , מצטרף על ראשו כרעיו וקירבו למחול השדים הזה וכמה טוב שאפשר לתת איזו בעיטה לשקי האגרוף הקבועים, מתנחלים, מירי רגב, שטחי ארץ ישראל ועוד ועוד. כמובן שבהזדמנות הזו שווה לזרוק מילה טובה אחת או שתיים על אחינו האמיתיים הסובלים הנצחיים, הקדושים כמעט, הערבים בכלל וערבים מעבר לקו הירוק בפרט.
הסתירות הלוגיות. [יפו בשום אופן לא חייבים לשים גבול [!!??] [בהמה? אני לא מדבר ככה] ועוד ועוד.
ההתחנפות לכל מה שהוא לא ישראלי. מביך ועצוב. גברי המפתחות בפנים , הקהל יבוא או שלא . אל תתאמץ מידי.." סיכם לובר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אז מה אם הוא גשש לקשקש ולברבר מותר לכולםשיחזיר את הבית
איש | 14-09-2017 19:29
שלו גם
2
גברי בנאי
אבי לארי | 14-09-2017 21:51
כך זה שרוצים שידעו שאתה קים ולא בפרסומות אז זורקים כמה משפטים
3
חסרי דעת.להתגונן מפני האוייבים ולמות
| 16-09-2017 23:52
באלפים במלחמה ובסוף להחזיר את השטחים.אין טמטום יותר מזה.אבל אין ברירה אלא להוציא את כל הערבים לגדה וכל היהודים לארץ ושלום על ישראל.זו מצווה מהתורה שלא תחנם ולכן הקב"ה לא יכול לברך את עם ישראל בגדול כי" את נווהו השמו" כדבר דוד המלך.