בגלל הראיון אלי כהן פוטר מבית"ר אחרי שבוע וחצי - סרוגים

בגלל הראיון אלי כהן פוטר מבית"ר אחרי שבוע וחצי

אלי כהן, שמונה ליועץ המקצועי של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, רק לפני עשרה ימים, פוטר על ידי מחזיק זכויות הניהול של אלי טביב, אלי אוחנה, בעקבות דברים שאמר בראיון ל'ידיעות אחרונות'

author-image
בגלל הראיון אלי כהן פוטר מבית"ר אחרי שבוע וחצי
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אלי כהן, שמונה ליועץ המקצועי של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, רק לפני עשרה ימים, פוטר אמש (רביעי) על ידי מחזיק זכויות הניהול של אלי טביב, אלי אוחנה, בעקבות דברים שאמר בראיון ל'ידיעות אחרונות'.

טביב קרא אתמול את הדברים שאמר כהן בראיון לפיהם הוא לא יקבל שחקן ערבי לקבוצה והחליט לסיים את דרכו של כהן לאחר שבוע וחצי בלבד. טביב, שלא יוצא לשום מהלך ללא אוחנה, המתין שהאחרון יסיים פגישה שערך במשרדי ההתאחדות. מיד לאחר הפגישה עדכן טביב את אוחנה על החלטתו והפיטורים יצאו לפועל.

בראיון שהביא לפיטוריו, אמר כהן: "אני אדם ריאלי. חוויתי על בשרי מה קרה כשהגיעו שחקנים מוסלמים לפני חמש שנים, ולכן לא אקח לבית"ר שחקן מוסלמי. היו לי הרבה שחקנים ערבים ומוסלמים בקבוצות שבהן אימנתי, מחדרה דרך הפועל ת"א וכלה במכבי חיפה. מי שטיפש ורוצה להדביק לי תווית של גזען בעקבות כך, שיגיד מה שהוא רוצה".

לאחר פיטוריו אמר כהן: "לא אמרתי את הדברים מתוך גזענות, אלא שפרשת הצ'צ'נים פירקה את המועדון ושאני לא יכול לעבור פרשה כזאת עוד פעם. מנסים לצייר אותי כגזען וזה מגעיל, כי אני ממש לא. כואב לי שפגעתי באלי אוחנה ושלא נמשיך לעבוד ביחד. הבנתי שהוא הסתבך, כולל לחץ מבית הנשיא. זה לא מגיע למי שנלחם שאגיע לבית"ר. לא כועס על אף אחד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו