דומעת ומחייכת: בתו של הרב מיכי מרק התחתנה. צפו - סרוגים

דומעת ומחייכת: בתו של הרב מיכי מרק התחתנה. צפו

אורית מרק, בתו של הרב מכאל (מיכי) מרק הי"ד, מנהל ישיבת ההסדר בעתנאיל שנרצח לפני כשנה בפיגוע ירי, נישאה לבחיר ליבה דניאל אטינגר

author-image

(צילום: דוברות הר חברון)

אורית מרק, בתו של הרב מכאל (מיכי) מרק הי"ד, מנהל ישיבת ההסדר בעתנאיל שנרצח לפני כשנה בפיגוע ירי, נישאה הערב (רביעי) לבחיר ליבה דניאל אטינגר.

אמש, ערב לפני חתונתה, כתבה מרק פוסט מרגש בעמוד הפייסבוק שלה: "ושוב המחשבה על זה שאבא לא ילווה אותי יחד עם אמא לחופה עולה ויורדת. שוב דומעת ושוב מחייכת".

עוד כתבה מרק: "רגע לפני שאני משנה סטטוס, משנה נורמות ומתחילה פרק חדש בחיים, אני מלאה פרפרים לקראת ערב מלא בהרגשות, מלא עצב ומלא שמחה. זה יום לא פשוט, אבל מלא באורות".

"לפני שבע שנים, ביום הזה בדיוק, היה פיגוע ביישוב השכן בית חגי שבו כוכבה, אבישי והזוג איימס נרצחו. הם בטח יושבים ליד אבא ולוחצים לו יד לקראת החתונה שלי. ברור שאבא יהיה איתנו בחתונה. יהיה קשה בלי החיוך הקורן, העיניים הנוצצות, בלי החיבוק והמבט האוהב. הוא יהיה חסר".

מרק ביקשה להודות לתומכים וכתבה: "רוצה לומר תודה ענקית לאנשים שסתם עוצרים ונותנים לי כוח, אנשים שעזרו ואנשים שנתנו בלי סוף. מברכת את כולם שתמיד נדע לשמוח ולהעריך את הטוב שיש לנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו