בוגר שמינית, עוד לא מצאת ישיבה? תראה את זה - סרוגים

בוגר שמינית, עוד לא מצאת ישיבה? תראה את זה

שלושה שבועות אחרי תחילת זמן אלול, ויש עדיין בוגרי שמינית שעוד לא מצאו מסגרת, כמו כאלה שלא מרוצים בישיבה או במכינה שלהם ורוצים לעבור למקום אחר. הרב חיים רטיג מחכה לכם בישיבת ההסדר בינות ברעננה

בוגר שמינית, עוד לא מצאת ישיבה? תראה את זה
  (מתוך הסרטון של ישיבת בינות רעננה)

שלושה שבועות אחרי תחילת זמן אלול, ויש עדיין בוגרי שמינית שעוד לא מצאו מסגרת, כמו כאלה שלא מרוצים בישיבה או במכינה שלהם ורוצים לעבור למקום אחר.

בישיבת ההסדר בינות ברעננה הנמצאת כעת בתנופת התחדשות והתרחבות, החליטה להרחיב את השורות ולתת מענה ליחידים שעדיין לא מצאו מקום או אלו שעדיין בתנועה בין ישיבות.

ישיבת בינות רעננה

אם אתם מכירים בחור כזה, המליצו לו ליצור קשר עם הרב חיים רטיג בטלפון 050-9790480.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לעניות דעתי הישיבות הקטנות הורסות את עולם התורה במובן מסוים
| 13-09-2017 22:40
2
למגיב מספר 1
אין קשר | 14-09-2017 20:12
לכתוב דברים שאינם נכונים ונובעים מבורות מכאיבה ומכעיסה ולהכניסם תחת הכותרת של "לעניות דעתי" אינו תרוץ. אין קשר לגודלה של הישיבה אלא לתוכן מעשיה. לשיטתך ישיבת מרכז הרב במרבית שנותיה תחת הנהגתו של מרן הרב זצ"ל תרמה להרס עולם התורה????. לא הישיבות הקטנות ולא הישיבות הגדולות הורסות את עולם התורה אלא מקומות שאינם צריכים להתקיים בשל היותם מחנכים לשטחיות נשמתית וחוסר תביעות אמיתיות לאמיתיות בעבודת השם
3
חליבת הכספים של הישיבות!
די לעושק | 20-09-2017 0:05
הגיע הזמן שהישיבות יפסיקו לחלוב את הכסף של המדינה רק בישיבה האחרונה ליצמן ביחד עם בנ העביר חצי מילארד שקל לבני הישיבות! למה הנכים לא מקבלים תקציבים כאלה,למה ניצולי השואה לא מרוויחים סכומים שכאלה? נמאס שהישיבות חולבות את הכסף של המדינה! די לעושק!