חוזר בו? ההצהרה המפתיעה של ח"כ גואטה - סרוגים

חוזר בו? ההצהרה המפתיעה של ח"כ גואטה

ח"כ יגאל גואטה (ש"ס), שהודיע הבוקר כי החליט להתפטר מהכנסת בעקבות הראיון בו סיפר על חתונה של בני זוג להט"בים בה השתתף, שחרר לפני זמן קצר אמירה ממנה משתמע כי החלטתו אינה סופית

author-image

(צילום תמונה ראשית: Yonatan Sindel/Flash90)

ח"כ יגאל גואטה (ש"ס), שהודיע הבוקר (רביעי) כי החליט להתפטר מהכנסת בעקבות הראיון בו סיפר על חתונה של בני זוג להט"בים בה השתתף, שחרר לפני זמן קצר אמירה ממנה משתמע כי החלטתו אינה סופית.

בראיון שהעניק לפני זמן קצר לרדיו החרדי 'קול חי', אמר גואטה כי "אמשיך לפעול למען תנועת ש"ס".

לשאלת המראיין, מנחם טוקר, על הרגשתו לאחר ההודעה, אמר גואטה כי הוא מרגיש "מצויין". כשנשאל מי יחליף אותו אמר: "לא אלמן ישראל יש שליחים טובים נמשיך בפעילות הציבורית. אמשיך לעשות כל שלאל ידי למען תנועת ש"ס. ש"ס זה הבית שלי".

לסיום טוקר הציג לגואטה שאלה מאחד המאזינים לפיה האם יש סיכוי שהוא יחזור בו מהודעת ההתפטרות. גואטה מצידו ענה: "בראש השנה יקבע אם אחזור או לא".

כאמור, שבוע אחרי הראיון בו סיפר ח"כ יגאל גואטה מש"ס כי הוא השתתף בחתונה של זוג הומואים, הבוקר הוא הודיע על התפטרותו מהכנסת.

בהודעה שיצאה מדוברות ש"ס נכתב :"ח״כ יגאל גואטה הודיע הבוקר ליו״ר תנועת ש״ס, השר אריה דרעי, על התפטרותו מהכנסת. גואטה כתב לשר דרעי כי הוא מודה לו על האמון שאיפשר את צירופו לסיעת ש״ס בכנסת אולם החליט להתפטר מהכנסת. גואטה אמר לשר דרעי כי הוא מאמין בהנהגתו וימשיך לפעול למענו ולמען תנועת ש״ס ככל שיידרש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
גואטה צריך לחזור בתשובה לפני ראש השנה
| 17-09-2017 2:02
אם על זה לא חוזרים בתשובה אז מעניין על מה כן?