נתניהו סרב להגיב לפוסט: "זו לא מסיבת עיתונאים" - סרוגים

נתניהו סרב להגיב לפוסט: "זו לא מסיבת עיתונאים"

בפתח ישיבת הממשלה העדיף נתניהו לדבר על הנסיעה לארגנטינה. כשהעיתונאים שאלו אותו על הקריקטורה ששיתף בנו יאיר, הוא השיב: "זו לא מסיבת עיתונאים"

author-image
נתניהו סרב להגיב לפוסט: "זו לא מסיבת עיתונאים"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

ישיבת הממשלה נפתחה הבוקר כמו כל שבוע בהצהרה לעיתונות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שכהרגלו בשנים האחרונות סרב להשיב לשאלות עיתונאים.

כתבת וואלה טל שלו, שאלה את נתניהו על הקריקטורה של בנו יאיר, ונתניהו השיב ביובש: "זה לא מסיבת עיתונאים אבל תודה ששאלת". לאחר מכן סינן לעבר השרים "אי אפשר להגיד שלא ניסתה".

עיקר החדשות: טסים לאמריקה הלטינית

האירוע אליו כן התייחס ובהרחבה ראש הממשלה, עסק בנסיעתו הערב לפגישות וביקורים באמריקה הלטינית: ארגנטינה, קולומביה ומקסיקו, ומשם ימשיך לנאום השנתי בעצרת האו"ם.

הבוקר עדכן נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "אני יוצא היום לביקור היסטורי באמריקה הלטינית. זו הפעם הראשונה מאז הקמתה של מדינת ישראל שראש ממשלה מכהן מבקר בדרום אמריקה ובמרכז אמריקה. אני אבקר בארגנטינה, בקולומביה, במקסיקו ואפגש גם עם נשיא פרגוואי."

בארגנטינה ובמקסיקו יצטרפו אליי משלחות של חברות ישראליות כדי לפתח את יחסי הגומלין הכלכליים בין המדינות. אנחנו עושים כאן בעצם את מה שאנחנו עושים באסיה, באפריקה,  באוסטרליה, במזרח אירופה, במזרח הים התיכון ולמעשה בכל חלקי העולם. זה ביקור שיחזק את הקשרים הכלכליים, הביטחוניים והטכנולוגיים שלנו באמריקה הלטינית, והוא יהווה המשך חיזוק של המעמד הבינלאומי של ישראל – תהליך שאנחנו מובילים אותו בשיטתיות ובהצלחה.

מקסיקו עברה כידוע לכם בסוף השבוע רעידת אדמה קשה. ישראל שולחת תנחומים למשפחות ההרוגים. אנחנו מבינים שאלה ימים קשים מאוד למדינה הזאת, לעם המקסיקני. בשיחות שלי עם נשיא מקסיקו נציע עזרה לשיקום ההריסות או כל עזרה אחרת שנוכל לתת. לאחר מכן אצא לארה"ב ואנאם גם בעצרת האו"ם. גם ידידתנו הגדולה ארה"ב עוברת בימים הללו מפגעי טבע קשים וכולנו מייחלים שהיא תעבור את הסופה הקרובה בשלום."

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו