מפחיד: 'זה הפך לזיקוקים': שני הוברבורדים עלו באש - סרוגים

מפחיד: 'זה הפך לזיקוקים': שני הוברבורדים עלו באש

שני הוברבורדים שעמדו בעמדת הטענה בביתה של אזרחית ארצות הברית, עלו באש וגרמו נזק גדול לבית: "הכבאים אמרו שמטף הכיבוי הציל לי את הבית"

author-image
מפחיד: 'זה הפך לזיקוקים': שני הוברבורדים עלו באש
  'הפך לזיקוקים'. ההוברבורד שעלה באש (מתוך ynet)

אישה ממייזורי שבארצות-הברית טוענת כי ביתה כמעט עלה באש לאחר ששני הוברבורדים (רכינוע) עלו לפתע בלהבות בזמן שהוטענו במרתף הבית.

רשת 'פוקס' האמריקאית דיווחה השבוע כי רייצ'ל פרגוסון, אזרחית מהעיירה לי'ס סאמיט, סיפרה כי במזל הצליחה להבחין מהר במתרחש. בדיווח, שהובא באתר ynet, אמרה פרגוסון כי ההוברבורדים עמדו בהטענה מתחת לחלון ופתאום יצאה מהם אש. פרגוסון הספיקה לקחת מהר מטף כיבוי וכיבתה את הלהבות, ובמזל ביתה לא עלה גם הוא באש.

"זה ממש בלגן, זה כל כך מפחיד", סיפרה פרגוסון. "ראיתי מה שהיה נראה תחילה כמו קצת ניצוצות ואז זה הפך לזיקוקים של ממש. הכבאים אמרו שמטף הכיבוי הציל לי את הבית". היא הוסיפה כי היא ומשפחתה ייאלצו לישון בבית מלון עד שהבית ישופץ וינוקה בעקבות התקרית.

בינתיים חוקרים בחברת Swagway, יצרנית ההוברבורדים שהתלקחו, מה בדיוק קרה. לפי דיווחים בארה"ב, החוקרים צפויים גם לבקר בביתה של פרגוסון ולאמוד את מידת הנזק שנגרם. "שני ההוברבורדים האלה הם משנת 2015 או חדשים יותר, אז כל התקלות והבעיות כבר היו אמורות להסתדר", טענה פרגוסון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו