בקרוב בחנויות: אלבום שירי הילדים של אורי אורבך ז"ל

בקרוב בחנויות: אלבום שירי הילדים של אורי אורבך ז"ל

שנתיים לאחר פטירתו של אורי אורבך ז"ל, מיטב חבריו בניהם: אברי גלעד, דוד דאור, אנדרדוס, דניאל זמיר ועוד רבים וטובים משיקים מחווה מיוחדת יחד עם המוזיקאי נירי סרי שהלחין את שיריו וספריו האהובים של אורי לאלבום ילדים- האזינו עכשיו לטעימה מהאלבום הייחודי

מיטב האמנים במחווה מרגשת לאורי אורבך
  (צילום: יח"צ)

לפני מספר שנים פנה המוסיקאי ניר סרי אל אורי אורבך והציע לו להלחין את שיריו לאלבום מיוחד לילדים. אורבך אישר והעבודה על איסוף החומרים והפקת האלבום החלה. והיום כשנתיים לאחר פטירתו של אורי אורבך, האלבום המיוחד יוצא לאור, אליו מצטרפים גם חבריו הקרובים של אורי לבצע ולהקריא את השירים.

בין המשתתפים בביצוע השירים וקטעי השירה באלבום, תוכלו למצוא את: דוד ד'אור, דניאל זמיר, אברי גלעד, גולן אזולאי, חבורת אנדרדוס, ג'קי לוי, אודהליה ברלין, לבנת בן חמו וגילן שחף. בנוסף לכך גם המאייר הצמוד של אורי, שי צ'רקה, הצטרף ללוות את האלבום עם איוריו שיעטרו את חוברת המילים.

"אנחנו מרגישים שאנחנו עושים לשירי אורי אורבך את מה שעשה יוני רכטר לשיריו של יהונתן גפן בפרוייקט 'הכבש השישה עשר'" מספר  נירי סרי "הפגישה הראשונה שלי עם אורי היתה בעצם עם הספר 'אולי בשבת יזרקו סוכריות'. המילים הילכו עלי קסם. ההומור, והיכולת לבטא במילים ספורות ומדויקות תחושות ורגשות מעולמו של ילד דתי כבשו אותי.

כמוסיקאי, פשוט התחלתי להלחין להנאתי ולהנאת ילדיי את השירים, בהמשך פגשתי את אורי והשמעתי לו את הלחנים. הצעתי לו את הרעיון של הפקה מוסיקלית משירי "אולי בשבת יזרקו סוכריות". אורי הציע להרחיב את ההפקה לספרים נוספים שלו. כך, נוצרו לחנים נוספים, ויצאנו לדרך. לאחר פטירתו, הרגשתי שניתנה לי סוג של שליחות. כעת, החלום שהתחיל, אז, בפגישה, פוגש את המציאות."

לקראת ההשקה הקרובה, שוחררו היום שלושה סינגלים מתוך האלבום 'אולי בשבת יזרקו סוכריות' שנותנים טעימה מיוחדת למחווה המרגשת.

 

"כשאורי נפטר קרה דבר מאוד מרגש, קיבלנו מכתבי ניחומים מילדים שציירו ציורים תמימים כאלה שהם מאוד מצטערים יחד איתנו. גם מבוגרים שלחו, אורי נגע בכל הגילים". סיפרה אלמנתו של אורי, מיכל אורבך, במפגש שנערך לזכרו בבית הנשיא "השירים שעכשיו מולחנים על-ידי ניר סרי ויוצאים בדיסק, הופיעו במקור בספר הראשון 'אולי בשבת יזרקו סוכריות', שיר שתפס תאוצה בפני עצמו כי אורי תפס פה את הנקודה שכל הילדים הדתיים מתחברים אליה- תמיד מוכנים לתפוס סוכריות, ומחכים לרגע הזה".

מופע ההשקה החגיגי בהשתתפות : דוד ד'אור, דניאל זמיר, גולן אזולאי, האחים כל טוב, חבורת "אנדרדוס", גילן שחף ועוד. יתקיים ב18/10 בשעה 18:00 מרכז עינב לתרבות – ת"א.
יזם והלחין: ניר סרי, הפקה מוסיקלית : אייל מזיג
הפקה מוזיקלית למופע :ליעד גרושקה

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו