נתן מאיר כתב על נתניהו וריגש את הרשת - סרוגים

נתן מאיר כתב על נתניהו וריגש את הרשת

נתן מאיר, ששכל את אשתו דפנה מאיר בפיגוע דקירה בפתח ביתם בעתניאל, פרסם פוסט מרגש המשבח את יחסם של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו שרה נתניהו, אליו ואל ילדיו מאז נפל עליו האסון הכבד

author-image
נתן מאיר כתב על נתניהו וריגש את הרשת
  (צילום מסך מתוך ערוץ 2)

נתן מאיר, ששכל את אשתו דפנה מאיר בפיגוע דקירה בפתח ביתם בעתניאל, פרסם פוסט מרגש המשבח את יחסם של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו שרה נתניהו, אליו ואל ילדיו מאז נפל עליו האסון הכבד.

"כבר הרבה זמן לא פרסמתי שום דבר", פתח מאיר את דבריו שזכו לאלפי סימוני 'אהבתי' ולמאות שיתופים. "אני עסוק בבניית ביתנו מחדש. אנחנו הולכים ונבנים מיום ליום וטוב שזה נעשה הרחק מאור הזרקורים. אנחנו לעיתים קרובות מתמודדים גם עם הצער והאובדן כדי להמשיך את מפעל החיים. גם עתה אין ברצוני לומר דבר אלא רק לשתף במה שאני כבר לא מצליח לשמור בתוכי".


מאיר סיפר כי "בשנה וחצי האחרונות זכיתי להכיר מעט את ראש הממשלה ורעייתו וכואב לי לראות שפניהם היפות לא רואות אור. אני מכיר ראש הממשלה מחבק ומתעניין שוב ושוב בשלומי ובשלום הילדים. אני מכיר ראש ממשלה שמתקשר ושמבקש לדעת שאנחנו מצליחים לשרוד אחרי האסון שלנו. אני מכיר את אשתו שמחבקת את הילדים שלי בחום. אני מכיר את ראש הממשלה כאיש אוהב שבא אלינו כדי להביט לנו ישר בעיניים. אני מכיר אותו כאח שכול שתומך ונמצא איתנו בכל ליבו בדרך הקשה".

"תודה לך ראש הממשלה על עוד שיחת טלפון מנחמת ומעודדת שזכיתי לקבל ממך אתמול בערב, רגע לפני שאני הלכתי לישון ואתה כרגיל המשכת לעבוד. עוד מעט מתחילה שנה חדשה. אני מבקש להכיר טובה למי שראוי לה ולהודות בכל לב למי שעושה למענינו ימים ולילות. תודה לכם מנהיגים שלנו, רבים וטובים, מאוד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אני כבר הייתי מודאג
גל | 07-09-2017 8:44
הרבה זמן לא הייתה כתבה עליו