המשטרה עצרה חרדי החשוד בשריפת בובת חייל - סרוגים

המשטרה עצרה חרדי החשוד בשריפת בובת חייל

author-image
המשטרה עצרה חרדי החשוד בשריפת בובת חייל
  (צילום: יעקב נעומי/פלאש90)

המשטרה עצרה צעיר חרדי חשוד בהצתת בובה בדמות חייל צה"ל בל"ג בעומר האחרון בשכונת מאה שערים בירושלים.

אתמול התייצב במשטרה תושב ירושלים שכנגדו הוצא צו מעצר בגין חשד למעורבותו בהצתת הבובה, היום הוא הובא בפני שופט להארכת מעצרו.

במשטרה אומרים כי מאז האירוע מתנהלת במשטרה חקירה מאומצת הן במישור הגלוי והן במישור הסמוי במסגרתה הוציא בית המשפט צו מעצר כנגד החשוד שאחריו בוצעו סריקות ופעילות נרחבת לאיתורו. אתמול התייצב החשוד במשטרה ונחקר במרחב ציון בגין מעורבותו באירוע.

החשוד הוא בנו של פעיל מוכר בתחום ההפגנות נגד מדינת ישראל וחיילי צה"ל.

(צילום: ערוץ הכנסת)

חקירת המשטרה שהחלה מיד לאחר האירוע ונמשכת עד כה, התנהלה במספר מערכים מאומצים שהביאו לכדי כך שהחשוד התייצב במשטרה ויובא הבוקר בפני בית המשפט.

ארדן בכנסת: נלחם בתופעה

שר לביטחון הפנים גלעד ארדן התייחס במליאת הכנסת להצתת בובת החייל. "במהלך ל"ג בעומר נחשפנו לתופעה בזויה- תליית ושריפת בובות בדמות חיילי צה"ל, ראוי שנגיד שהתופעה המכוערת הזאת של ביזוי חיילי צה"ל שמשרתים את המדינה היא תופעה מתועבת שחייבים להאבק בה עד שנמגר אותה לחלוטין.

אני מנחה את משטרת ישראל להילחם בתופעה הזו במדיניות של אפס סובלנות. כחלק ממדיניות זאת, מונה קצין מיוחד בחטיבת החקירות, לטיפול ממוקד בתופעה והוקם צוות בין משרדי, בו שותפים נציגי המשטרה, נציגי הפרקליטות ונציגי הצבא, אנחנו עוקבים בזמן אמת אחר האירועים הללו כדי לעצור חשודים ולמגר התופעה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מחפסים לאשים
אברהם | 05-09-2017 6:22
לא היה ולא נברא אין למדינה מה לעשות ולהיתעשק עם שטויות לא הולך להם עם ביבי מחפסים מתחת לאדמה אם היו החרדים מקבלים כסף מאירופה היההכל בסדר