אחרי ההתפטרות: ליברמן מצא מחליף לליאור לוטן - סרוגים

אחרי ההתפטרות: ליברמן מצא מחליף לליאור לוטן

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, צפוי למנות בימים הקרובים מתאם חדש לענייני שבויים ונעדרים לאחר שהמתאם הקודם, יאיר לוטן, פרש מתפקידו במפתיע בשבוע שעבר

אחרי ההתפטרות: ליברמן מצא מחליף לליאור לוטן
  (צילום: פלאש90)

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, צפוי למנות בימים הקרובים מתאם חדש לענייני שבויים ונעדרים לאחר שהמתאם הקודם, ליאור לוטן, פרש מתפקידו במפתיע בשבוע שעבר.

על פי הדיווח ב'חדשות 2', מי שצפוי להתמנות לתפקיד הוא א', בכיר בשב"כ המכהן בתפקיד המקביל לדרגת אלוף, כראש מרחב ירושלים ויהודה ושומרון.

עוד עולה מהדיווח כי ליברמן ימליץ לרה"מ בנימין נתניהו על מינויו של א' המוערך מאוד במערכת הביטחון ועשה את רוב שנותיו בסיכול טרור בשטחים ונחשב לבעל היכרות עמוקה עם הזירה הפלסטינית ועם ארגון החמאס.

הדיווחים אודות מינויו האפשרי של א' באים כשבועיים לאחר הביקורת שהתעוררה כלפי ליברמן שאמר כי הוא סבור שאין למנות מחליף ללוטן לפני שהקבינט יאמץ את דו"ח שמגר במלואו.

בנוסף, בשבוע שעבר דווח כי ארגון הטרור חמאס הקשיח עמדות במשא ומתן מול ישראל, במסגרת העסקה לחילופי שבויים. חמאס, כך על פי הדיווח, דורש כתנאי לכניסה למשא ומתן את שחרורם של אלפי הפלסטינים שנעצרו במסגרת מבצע 'שובו אחים' לאחר חטיפתם ורציחתם של שלושת הנערים, ובישראל מסתמנת הסכמה לדחות את דרישת חמאס.

לפי הדיווח של הפרשנית המדינית של חדשות 2, דנה ויס, קיימת הסכמה בין כל הגורמים הנוגעים בדבר שישראל דוחה על הסף את דרישת החמאס לשחרור 110 המחבלים משוחררי עסקת שליט כתנאי מוקדם לתחילת משא ומתן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו