כבר לא גלצ: ההצהרה של מפקד גלי צה"ל החדש - סרוגים

כבר לא גלצ: ההצהרה של מפקד גלי צה"ל החדש

שמעון אלקבץ, שמונה ע"י שר הביטחון אביגדור ליברמן לפני כחודשיים, נכנס היום לתפקידו כמפקד גלי-צה"ל החמישה עשר. אלקבץ החליף בתפקיד את ירון דקל, שסיים את כהונתו לאחר חמש וחצי שנים בתפקיד

author-image
כבר לא גלצ: ההצהרה של מפקד גלי צה"ל החדש
  (צילום: יעקב צים)

שמעון אלקבץ, שמונה ע"י שר הביטחון אביגדור ליברמן לפני כחודשיים, נכנס היום לתפקידו כמפקד גלי-צה"ל החמישה עשר. אלקבץ החליף בתפקיד את ירון דקל, שסיים את כהונתו לאחר חמש וחצי שנים בתפקיד.

בטקס שנערך בתחנה ביפו, בנוכחות רמ"ט אכ"א תא"ל מירב קירשנר, עובדי וחיילי התחנה ובני משפחתו של אלקבץ, אמר המפקד הנכנס: "היום אני סוגר מעגל. לאחר ששימשתי ככתב גל"צ בדרום וכעורך יומני הבוקר (בט"י). גל"צ תחזור להיות גלי צה"ל – הבית של החיילים. אתן דגש גדול לעשיית החיילים בקדמת הבמה. אנחנו נעלה על ב' ונעשיר את התכנים הצבאיים והחברתיים, את השירה העברית, הספרות והמורשת היהודית. הדיגיטל יהפוך לחטיבת תוכן כמו החדשות והתכניות, כך גם הדסק הצבאי- בטחוני".

ירון דקל, מפקד התחנה ב5.5 השנים האחרונות, נפרד מהתחנה ואמר: "חיילי התחנה, אני יודע כמה קשה אתם עובדים וכמה אתם מסורים. בחמש וחצי השנים האחרונות הוספנו תכניות, יזמנו עוד ועוד מבצעי שידור, הלכנו לעתים עד הקצה, בלי תוספת כוח אדם. להיפך – צה"ל מתקצץ, וגלי צה"ל – כחלק מהצבא – נתבעת לקצץ גם היא. אז גם קיצצנו וגם התפתחנו והשתדרגנו. נס כבר אמרתי. נס בזכותכם. היום אני נפרד בסיפוק גדול. למרות הסערות שתקפו את התקשורת הישראלית, ואת גל"צ בפרט, נותרנו עוגן של יציבות במים סוערים. מגדלור של שידור ציבורי איכותי ולא מתפשר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
את הנזקים שעשה ירון דקל למדינה ולדת, רק אליהו הנביא יכו
עידן | 31-08-2017 18:05
אנו מקווים שהמפקדהחדש הנושא את שמו ''אלקבץ'' של המקובל הגדול. יכניס קצת אידישקייט לתחנה