הרב אבינר תוקף: "הר הבית נהפך למקום של טיולים"

הרב אבינר תוקף: "הר הבית נהפך למקום של טיולים"

הרב שלמה אבינר, רב ישיבת עטרת ירושלים ורב הישוב בית אל התייחס היום (שלישי) לעלייתם של חלק מחברי הכנסת להר הבית ותקף את התופעה

(צילום תמונה ראשית: Hadas Parush/Flash90)

הרב שלמה אבינר, רב ישיבת עטרת ירושלים ורב הישוב בית אל התייחס היום (שלישי) לעלייתם של חלק מחברי הכנסת להר הבית ותקף את התופעה.

בראיון לרדיו 'גלי ישראל' אמר הרב אבינר כי "אני לא עולה כי תשעים ותשע אחוז מחכמי ישראל אוסרים לעלות להר הבית וגם הרב קוק והרבנות הראשית אומרת לא לעשות ככה ובשבילי זה מספיק. מי שקובע בתחומים האלה הם הרבנות הראשית, יכול להיות שיש רבנים שעולים ולכן לא פוסקים על פי דעת יחיד וכבודה במקומה מונח".

הרב אבינר הוסיף: "אין הבדל בין השנה לשנים אחרות, הר הבית הוא קדוש שאסור להיכנס ויש בעיות של כרת. אף אחד לא יודע את הגבולות, יש 11 שיטות לחישוב מקום המקדש. אין מצווה. הר הבית הוא ההר של בית המקדש, כשיגיע הזמן לבנות את בית המקדש בוודאי שנעלה אליו. זה יהיה הזמן להיכנס אליו. הר הבית הוא תחת שלטוננו, הוא המקום הכי נשלט ע"י צה"ל במדינת ישראל, אך כרגע זה לא הזמן לבנות את בית המקדש. אתה רואה שזה נהפך למקום טיולים, לא לכולם, לחלק".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הרב אבינר צבוע
כדאי לדעת | 30-08-2017 2:42
הרב אבינר מכשיל באיסורי כרת גמורים ומפר צו של בית הדין שאוסר עליו להורות בכל ענייני נשים. ממתי הוא נשמע להוראות הרבנות? עורכי 'סרוגים', פרסמו!
בושה וחרפה
כבוד ת"ח | 18-10-2017 14:51
חוצפן.איך אתה מעז לכתוב ככה על אחד מגדולי הדור?תתבייש
2
מה שנכון, נכון!
נבון | 30-08-2017 11:16
קבל האמת ממי שאמרה