האוסקר של האו"ם: ישראל מועמדת לקבלת פרס על סרטון הסברה

האוסקר של האו"ם: ישראל מועמדת לקבלת פרס על סרטון הסברה

לאחרונה הודיע ארגון התיירות של האו"ם 'UN World Tourism Organization' על פתיחת תחרות סרטוני תיירות עולמיים, כשבין המעומדים הבולטים נמצא גם סרטון התיירות החדש של ישראל

author-image
האם בקרוב ישראל תזכה בפרס תיירות עולמי?
  (צילום: שטארסטוק)

כנראה שזו ממש ההזדמנות שלנו לזכות סוף סוף בפרס מהאו"ם: לאחרונה הודיע ארגון התיירות של האו"ם 'UN World Tourism Organization' על פתיחת תחרות סרטוני תיירות עולמים, כשבין המעומדים הבולטים נמצא גם סרטון ההסברה החדש של ישראל.

הסרטון הישראלי המועמד לפרס, אותו הפיק משרד התיירות שונה הפעם מכל קודמיו. הפעם החליטו המשרד לגייס לטובת הצגת התיירות בישראל את הדוגמנית שיר אלמליח שבמסגרתו נראת מושיטה את ידה ומובילה את הצופים לשלל יעדים בירושלים ובתל אביב. הסרטון הקצר שאורך כ30 שניות, הופק לטובת קמפיין בשם Two Cities One Break- המציע לתיירים מאירופה ביקור בשתי ערים בכרטיס טיסה אחד.

תביא את הפרס? שיר אלמליח מתוך סרטון התיירות הישראלי (צילום מתוך יוטיוב)

במשרד התיירות מספרים כי הסרטון הצליח מעל הצפוי וגרם ליותר מ־18.6 מיליון אנשים להיכנס לאתר הקמפיין ולהתעניין בחופשה בישראל. עובדה שצפויה ככל הנראה להבטיח את מיקומה של ישראל במקום גבוהה בדירוג הסרטונים.

הזוכה הגדול בתחרות סרטוני התיירות העולמית, יוכרז בעצרת הכללית של האו"ם בספטמבר הקרוב. את הבחירה בסרטון הזוכה החליטו האו"ם לחלק לשני קטגוריות: האחת היא בחירת השופטים והשנייה היא בחירת הקהל, בה כל אדם בעולם יכול להצביע לסרטון המנצח שלו בין 61 סרטוני התיירות של המדינות השונות.

"אני קוראת לכל אחד מכם להצביע ולהשפיע, להראות לכל העולם מי אנחנו – מדינת ישראל" מסרה הדוגמנית שיר אלמליח שמובילה את סרטון התיירות של ישראל. אם גם אתם מעוניינים להצביע ולהשפיע- היכנסו לאתר של 'UN World Tourism Organization'  ובחרו את סרטון התיירות הישראלי מבין האפשרויות המופיעות. ההצבעה תיהיה פתוחה לקהל עד ה־11 בספטמבר.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בושה!!! איזה פרסומת פרוצה אתם מעודדים
ארי | 24-08-2017 13:40
הלוואי והפרסומת הזאת תפסיד ותקבל את הציון הכי נמוך
2
כל אנשי העולם מוזמנים לבוא לכותל
| 17-09-2017 0:12
להתפלל לפני הקב"ה.לא מתפללים לאבנים אלא לקב"ה אלוהי אברהם יצחק ויעקב שנמצא במקום הזה אשר בחר.