בגיל 91: הקומיקאי היהודי ג'רי לואיס הלך לעולמו - סרוגים

בגיל 91: הקומיקאי היהודי ג'רי לואיס הלך לעולמו

הקומיקאי היהודי ג'רי לואיס, שהיה אחד מאגדות הקומדיה של אמריקה, הלך לעולמו אמש (א') בגיל 91. לאורך הקריירה המפוארת שלו בה שימש כשחקן, בדרן, במאי ומפיק, זכה גם להנחות עשרות מופעי התרמה שעזרו לגיוס מיליארדים עבור נזקקים וחולים

author-image
בגיל 91: הקומיקאי היהודי ג'רי לואיס הלך לעולמו
  (צילום: שטארסטוק)

אבדה גדולה לעולם הבידור, הקומיקאי היהודי ג'רי לואיס, שנחשב לאחת מאגדות הקומדיה של אמריקה. הלך לעולמו אמש (א') בגיל 91. סיבת המוות לפי מנהלו, היא ככל בשל גילו המבוגר "הקומיקאי האגדי נפטר בשלוות ביתו בלאס וגאס מסיבות טבעיות בגיל 91, כשמשפחתו לצידו", צייץ מנהלו בחשבון הטוויטר שלו.

לואיס נולד בניו ג'רזי, להורים יהודים רוסים, שם משפחתו המקורי היה לוויץ'. את הקריירה שלו התחיל על הבמות לצד אביו כבר בגיל 5 וזכה לפתח קריירה מצליחה וזוהרת כשחקן, בדרן, במאי, מנחה ומפיק. לאורך הקריירה זכה למספר רב של פרסים יוקרתיים למפעל חיים ולשני כוכבים בשדרת הכוכבים של הוליווד.

אגדה הוליוודית (צילום:שטארסטוק)

לאורך הקריירה המפוארת שלו זכה לואיס להיות גם מועמד לפרס נובל לשלום, בזכות עשרות מופעי התרמה שהנחה מידי שנה שעזרו לגיוס של למעלה משני מיליארד דולר עבור נזקקים וחולים.

על אף שלל תחלואים בריאותיים לאורך השנים, שנגרמו בשל המאמץ הפיזי הרב שעשה במהלך עבודתו בעולם הבידור- הצליח לואיס להאריך ימים ובעיקר לצחוק המון.

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו