בן גביר: איפה הייתה התקשורת כשאנחנו הפגנו?! - סרוגים

בן גביר: איפה הייתה התקשורת כשאנחנו הפגנו?!

פעיל הימין עו"ד בן גביר מאשים: "שלושים שנה אנחנו מבקשים להפגין מול בתים של עובדי ציבור ומעולם התקשורת לא נתנה לנו גב כמו שנותנים לאלדד יניב ומני נפתלי"

author-image
בן גביר: איפה הייתה התקשורת כשאנחנו הפגנו?!
  (צילום: יוסי זליגר/פלאש90)

עו"ד איתמר בן גביר תוקף הבוקר בחריפות את כלי התקשורת שיצאו בקמפיין תקשורתי למען אלדד יניב ומני נפתלי המפגינים מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה ונעצרו אתמול בדרך להפגנה שלא קיבלה את אישור המשטרה.

"שלושים שנה שאני וחברי מבקשים להפגין מול בתים של עובדי ציבור ונבחרי ציבור, נעם פדרמן ביקש להפגין מול בתים של שופטים ובג"צ אסר עליו, ברוך מרזל אני ופעילים נוספים הפגנו מול ביתו של הרב הצבאי הראשי של צה"ל בתקופת גירוש גוש קטיף, והמשטרה עצרה אותנו, והפרקליטות אף הגישה כתב אישום נגדי ונגד רעייתי בגין אותן מחאות בשל הפגיעה בפרטיות של איש הציבור, אך מעולם לא זכיתי לחיבוק מצד עיתון הארץ או רזי ברקאי שהגנו על חופש הביטוי שלי".

התקשורת – המחאות לא מעניינות

בן גביר מזכיר כי ההוראה שלא להפגין מול בתים של עובדי ציבור לא התחילה בהפגנות אנשי השמאל, אלא דווקא בזמנו של היועץ המשפטי אליקים רובינשטיין שאסר עלינו להפגין מול בתים פרטיים וטען שיש במחאות אלה משום פגיעה בפרטיות ובשלוות הנפש של אותם אנשי ציבור:"התקשורת בישראל ידעה זאת, אני עצמי עניינתי עשרות פעמים את מערכת רזי ברקאי ואת עיתון הארץ אך תמיד אמרו לי שהמחאות הללו לא מעניינות אותם".

בן גביר ביקש להדגיש כי הוא תומך בזכותם של המפגינים אנשי השמאל הקיצוני להפגין מול בית היועץ: "אני תומך בזכותם כי אני חושב שאי אפשר להנהיג מוסר כפול ולטעמי יש זכות חוקתית לחופש ביטוי שכוללת גם הפגנה – באיזונים – מול ביתו של עובד ציבור, לא יכול להיות שירחקו את המפגינים למשרד צדדי ושולי, ומי כמוני יודע שמחאות מול הבית אפקטיביות ביותר – אני מסכים שלא יכולה להיות הטרדה פוסקת וחוזרת ונשנית מול בית של עובד ציבור, אך מאידך אסור לסתום פיות וזכותם לקיים את המחאה".

"העניין כאן לטעמי הוא המוסר הכפול של התקשורת והצביעות של כל אותם אנשים שרוממות חופש הביטוי בגרונם אך בפועל הם בעד מחאות של השמאל ובמקביל בעד השתקת הימין", הוסיף בן גביר, "שלושים שנה אנחנו מבקשים להפגין מול בתים של עובדי ציבור ומעולם התקשורת לא נתנה לנו גב כמו שנותנים לאלדד יניב ומני נפתלי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אל פחד הציבור אינו טיפש . כולם עוד יוקיעו את היניב הלז
עמך | 20-08-2017 14:09
היניב הזה. מאז עיתון הארץ [אל ארד] העלה אותו לרום המגדל. אינו חדל להזיק למדינה דרך ארגוני שמאל. בכלל, יש לו פרצוף מפחיד ומגעיל. טפו !!! טפו !!
2
איפה הייתה התקשורת כשהימין רצה להפגין
בני פרץ | 07-09-2017 19:25
בן גביר ההבדל הוא שאנחנו מהימין והם מהשמאל לכן הכול מותר להם. כול החוקים נכתבו למנם ובשבילם בלבד. "צדק,צדק תרדוף"? בוזגלו והימין ישלמו. ראה בכול נושא משפטי איך מקילים על השמאל בשחרורים ותנאים ואיך מקשים על מזרחי ואו ימני. אלו העובדות! מי אשם?? רק אנחנו שנתנו להם את הכלים האלו ביד להשתמש בהם נגדנו.