נחשף: חמאס מימן את משפחת רוצח נחשון וקסמן - סרוגים

נחשף: חמאס מימן את משפחת רוצח נחשון וקסמן

המשטרה פשטה הלילה על בתי משפחות מחבלים במזרח ירושלים ותפסה עשרות אלפי שקלים שקיבלו המשפחות מארגון חמאס. בין מקבלי המשכורות, משפחת רוצח נחשון וקסמן הי"ד

author-image
נחשף: חמאס מימן את משפחת רוצח נחשון וקסמן

המשטרה והשב"כ נלחמים בכספי התמיכה שמקבלים מחבלים ומשפחות רוצחי יהודים.

במבצע רחב היקף שבוצע הלילה (ליל ג') פשטו כוחות המשטרה בשיתוף שב"כ על בתי משפחות מחבלים שקיבלו כספים, תמיכה ומימון  מארגון חמאס.

במשטרה אומרים כי המבצע הוא פועל יוצא של פעילות סמויה ואיסוף מודיעין ממוקד במשטרת ישראל ובשירות הביטחון הכללי שהצביע על כך שמשפחות מחבלים המתגוררות בכפרי ובשכונות מזרח ירושלים מקבלות כספים ומימון מארגון חמאס כתמיכה על ביצוע הפיגועים הרצחניים.

במבצע פשטו כוחות גדולים על 8 בתי מחבלים בשכונות מזרח ירושלים: ראס אל עמוד, בית חנינא, עיסאוויה וואדי ג'וז. בין העצורים: משפחת המחבל טארק אבו ערפה שהיה שותף בחוליה המעורבת בחטיפת ורצח נחשון וקסמן בשנת 1994. ועוד משפחות של מחבלים שביצעו פיגועי דקירה ודריסה בירושים בשנים האחרונות.

עשרות אלפי שקלים וכסף זר

במהלך המבצע בוצע חיפוש בבתיהם במהלכו נתפס כסף מזומן בסך כולל של כ- 100,000 ש"ח בכסף ישראלי וזר ,תכשיטים ורכב פרטי. כלל הרכוש והכסף חולט והוחרם וזאת עפ"י צווי חילוט מינהליים

הכספים שנתפסו בבתי משפחות המחבלים (דוברות המשטרה)

פעילות זו הינה המשך ישיר לפעילות שבוצעה בחודש פברואר השנה במהלכה בוצע חיפוש בבתי משפחות מחבלים ונתפס כסף מזומן בסך כולל של כ- 200,000 ש"ח בכסף ישראלי וזר, צ'קים, 2 כלי רכב, משאית ותכשיטים שחולטו והוחרמו עפ"י צווי חילוט מנהליים ונעצרו 14 חשודים שהובאו לחקירה.

במשטרה הדגישו ואמרו כי משטרת ישראל לא תאפשר תמיכה כספית או אחרת של ארגון טרור במשפחות מחבלים שביצעו פיגועי טרור קשים ורצחניים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יישר כח
| 16-08-2017 8:53
כל שבוע פעמיים בשבוע- יש לבצע זאת...
2
איך לא עלינו על זה לבד?...
אוראור | 11-07-2019 19:03
איך לא עלינו על זה לבד?...