מכה לריאל: בגלל הדחיפה- עונש כבד לרונאלדו. צפו - סרוגים

מכה לריאל: בגלל הדחיפה- עונש כבד לרונאלדו. צפו

כוכב ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, ספג עונש כבד בדמות הרחקה מחמישה משחקים, וזאת בעקבות דחיפתו אמש בסופר קלאסיקו נגד ברצלונה בסופו ניצחה ריאל 3-1

https://www.youtube.com/watch?v=iK_jjiL9-3Q

כוכב ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, ספג לפני זמן קצר (שני) עונש כבד בדמות הרחקה מחמישה משחקים, וזאת בעקבות דחיפתו את השופט אמש בסופר קלאסיקו נגד ברצלונה בסופו ניצחה ריאל 3-1, לא לפני שרונאלדו ספג שני כרטיסים צהובים והורחק.

השחקן הטוב בעולם נכנס כמחליף וב-23 הדקות בהן היה על כר הדשא הוא הספיק לכבוש ולספוג כרטיס אדום. עם זאת התקשורת הספרדית עסוקה הבוקר בדבר אחד, והוא התנהגותו של רונאלדו אחרי שספג את האדום.

הכל החל כאשר הפורטוגלי כבש שער והוריד את החולצה, מעשה אשר "זיכה" אותו בכרטיס צהוב. אלא ששתי דקות מאוחר יותר הוא ראה את הצהוב השני בגלל שריקה להתחזות בנפילה ברחבה והורחק. בשלב הזה, לפני שרונאלדו ירד מכר הדשא הוא דחף את השופט ריקרדו דה בורגוס בצורה הפגנתית.

בעיתון 'מארקה' הספרדי דווח הבוקר כי בריאל חוששים מעונש הרחקה כבד שיוטל על רונאלדו הנע בין 4 ל-12 משחקים. בדו"ח השיפוט, כתב דה בורגוס: "ברגע שהכרטיס האדום הונף, השחקן דחף אותי בנימה של חוסר הסכמה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
המלך העירום
mop | 14-08-2017 17:50
ככה זה כשהשתן עולה לראש במקום לנתב את האהדה והפירגון שיש לו בכל העולם הוא נחשף במערומי דמותו האמיתית והוא בטח חשב שמותר לו הכל וכולם כולל השופט והמערכת כורעים לרגליו טלהתנהגותו הבזוייה ככה ייעשה לאיש הרע/טיפש...והא עוד יצא בזול. כל שחקן אלמוני או אחר היה יוצא בעונש כבד יותר ומכאן ...בוזזזזז למלך העירום !!!
2
יהירות
מורן | 14-08-2017 18:35
גאווה