עיריית ת"א מסירה אחריות מהתאונה של שלומית מלכה - סרוגים

עיריית ת"א מסירה אחריות מהתאונה של שלומית מלכה

ההחלקה של שלומית מלכה. עיריית ת"א מסרה: "העירייה משקה מדי יום במועדים קבועים את הדשא בכל חלקי העיר, השדרות והפארקים ובאופן טבעי נגרמת רטיבות גם על השביל."

author-image
עיריית ת"א מסירה אחריות מהתאונה של שלומית מלכה
  (צילום: פלאש90)

תאונת הקורקינט של הדוגמנית שלומית מלכה.

הבוקר נפצעה באורח קשה הדוגמנית בת ה-23 לאחר שהחליקה מקורקינט חשמלי עליו רכבה בשדרות רוטשילד בתל אביב. התאונה ככל הנראה התרחשה בעקבות שלולית מים שנקוותה על המדרכה, בעקבות השקייה של הגינה בשדרה. הטענות נגד עיריית תל אביב על אחריות לתאונה כבר צצות, והעירייה מצדה מסירה אחריות.

"העירייה מביעה צער על המקרה ותבדוק את נסיבותיו. העירייה משקה מדי יום במועדים קבועים את הדשא בכל חלקי העיר, השדרות והפארקים ובאופן טבעי נגרמת רטיבות גם על השביל. יש לציין כי שדרות רוטשילד, בהיותן בלב העיר, משמשות את הרוכבים לאורך כל שעות היממה ושלטים המזהירים מפני החלקה מוצבים בשדרה."

בוחני תנועה במקום התאונה בשדרות רוטשילד (פלאש90)

פאראמדיקית מד"א יערית אורן, סיפרה על רגע התאונה: "כשהגענו למקום ראינו בצד הכביש על השדרה צעירה כבת 23 שוכבת כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלת ראש ופציעות בגפיים כשבסמוך אליה ראינו קורקינט חשמלי. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול תרופתי והרדמה ופינינו אותה בדחיפות לבי"ח כשמצבה מוגדרה קשה ולא יציב".

לא נשקפת סכנה לחייה

בצהריים עדכן ד״ר עדי נמרוד, מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי בבית החולים איכילוב:  לא נשקפת סכנה לחייה של שלומית מלכה. הצוות הרפואי עדיין עורך בירור בתקווה לשיפור הדרגתי במצבה כבר במהלך הימים הקרובים."

מהמשפחה נמסר: "חברותיה וידידיה מתפללים לשלומה של שלומית בת אנה לרפואה שלימה ולהחלמה מהירה בקרוב"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו