גאווה: נטפליקס הזמינה סדרות נוספות מיוצרי "פאודה"

גאווה: נטפליקס הזמינה סדרות נוספות מיוצרי "פאודה"

לא בכל יום ענקית סטרימינג כמו נטפליקס, מודיעה על רכישת סדרות מיוצרים ישראלים והיום זה קרה: נטפילקס פרסמה כי בכוונתה להזמין שתי סדרות חדשות מהיוצרים של הסדרה פאודה, ליאור רז ואבי יששכרוף

גאווה: נטפליקס  הזמינו סדרות מיוצרי "פאודה"
  (צילום מתוך יוטיוב/ YES)

לא בכל יום ענקית סטרימינג כמו נטפליקס, מודיעה על רכישת סדרות מיוצרים ישראלים. היום פרסמה כי בכוונתה להזמין שתי סדרות חדשות מהיוצרים של פאודה, ליאור רז ואבי יששכרוף.

"ליאור ואבי הם מספרי סיפורים מצוינים ואנחנו גאים להעמיק את הקשר איתם", אמרה סינדי הולנד, סגנית נשיא חטיבת התוכן המקורי של נטפליקס "אנחנו נמשכים לחזון הגלובלי של הפרויקטים שלהם, כשכל אחד מהם טעון בדרמה ורלוונטיות לעידן המודרני".

שני הסדרות שהוזמנו עוסקות גם הן בדומה לפאודה בנושאי ריגול, צבא וגם במוסד הישראלי. הסדרה הראשונה שצפויים להפיק עבור נטפליקס, מבוססת על אירועים אמיתיים ומספרת על צוות משותף של המוסד הישראלי וה-CIA, שמנסה ללכוד רב-מחבלים שפעל בזירה הבינלאומית במשך יותר משני עשורים.

הסדרה השנייה שתקרא "hit and run", הוזמנה צפויה תלך בשלב הראשון לפיילוט. מגוללת את סיפורו של גבר נשוי שחייו משתנים כאשר אשתו נהרגת בתאונת דרכים מסתורית והוא מוצא את עצמו מסובך בסיפור ריגול פוליטי.

יוצרי הסדרות, רז ויששכרוף המשמש גם בין היתר כפרשן לענייני ערבים ב-וואלה! NEWS, יזכו גם להיות "מפיקים אחראיים" בשתי הסדרות, לצד שותפים אמריקניים. בעוד שהעונה השנייה של "פאודה" נמצאת כימים אלה בצילומים ולסדרה צפויה גם עונה שלישית.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו