הכנה ליורובאסקט: יול נפצע, בלגיה ניצחה - סרוגים

הכנה ליורובאסקט: יול נפצע, בלגיה ניצחה

הסיפור הגדול של הלילה זו הפציעה הזו של סרחיו יול, במשחק בין ספרד לבלגיה. יול קרע את הרצועה הצולבת בברך ויעדר בין 5-7 חודשים. אין יורובאסקט, אין יורוליג ובריאל מדריד כבר החלו לחשוב על מחליף. רק בריאות

הכנה ליורובאסקט: יול נפצע, בלגיה ניצחה
  סרחיו יול נפצע במשחק. צילום: שאטרסטוק

שלושה משחקי הכנה ליורובאסקט נערכו אתמול.

כמובן שהפציעה של יול הוציאה את ספרד מבאלאנס, אבל לא צריך להקל ראש בהצגה שבלגיה נתנה שם. בלגיה ניצחה בחוץ את ספרד, המועמדת המובילה לזהב בתוצאה 71-89, במשחק בו היא שלטה גם לפני הפציעה.

אקסל הארוול קלע 18 לבלגים, 15 לפאו גאסול ו-13 לחואן קרלוס נבארו שזה היה אמור להיות הערב החגיגי שלו, אחרי שהשווה את שיא ההופעות של האגדה סן אפיפניו כשיאן ההופעות בנבחרת.

ליטא, צרפת וקרואטיה 

איטליה, יריבת ישראל נראתה לא רע מול פינלנד וניצחה 64-78 עם 15 נקודות של מרקו בלינלי ו-13 של ניקולו מלי. איטליה עדיין בלי דאטומה שמחלים מהפציעה ואמור להיות זמין למסינה תוך שבוע וחצי. איטליה, כמו ישראל, עדיין לא הפסידה בהכנה. לפינים קלע שון האף 13, מארקנן הוסיף 12.

עוד קרב של שתי טוענות למדליה היה בין קרואטיה לליטא, הקרואטים המשיכו להראות טוב וניצחו 80-82 במותחן שהראה גם את האיכויות של הליטאים.

בויאן בוגדאנוביץ קלע 21 נקודות, בדיוק כמו בניצחון על צרפת, אבל איש המשחק היו דאריו סאריץ' שהפגיז 28 נקודות ולקח 9 ריבאונדים. אצל ליטא, 16 נקודות לקוזמינסקאס. ואלאנצ'יונאס שנפצע במשחק ועורר הרבה דאגה חזר לבסוף לשחק ועשה דאבל דאבל של 10 נק' ו-10 ריב'.

סוג של תקציר:

הטורניר המשולש הזה בין ליטא, צרפת וקרואטיה יסתיים הערב עם המשחק האחרון בין צרפת לליטא, זה יחל בשעה 21:30 ויהיה גם משחק ההכנה היחיד שישוחק הערב.

כל החדשות, העדכונים והפרשנויות בכדורסל האירופאי בעמוד הפסייבוק של יורופיד – כדורסל אירופי

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו