צה"ל הרס את בתי המחבלים שרצחו את הדס ואלחי - סרוגים

צה"ל הרס את בתי המחבלים שרצחו את הדס ואלחי

כוח צה"ל פשט הלילה על בתי המחבלים שרצחו את הדס מלכא ואלחי טהרלב הי"ד והרס את בתיהם. בפעילות שנערכה הלילה עצרו כוחות צה"ל, שב"כ, מג"ב והמשטרה 12 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון

צה"ל הרס את בתי המחבלים שרצחו את הדס ואלחי
  אלחי טהרלב הי"ד (באדיבות המשפחה)

כוחות צה"ל, בשיתוף לוחמי משמר הגבול והמנהל האזרחי, הרסו הלילה (בין רביעי לחמישי) את בתיהם של המחבלים אסאמה עטא ובראא צאלח ואטמו את ביתו של המחבל עאדל ענכוש שבדיר אבו משעל, המחבלים אשר ביצעו את הפיגוע המשולב בירושלים ב- 16 ביוני 2017, בו נרצחה לוחמת משמר הגבול, רב-סמל ראשון הדס מלכא הי"ד.

כזכור, לפני כשלושה חודשים יצאו שלושה מחבלים תושבי הכפר דיר אבו משעל הסמוך למודיעין לרצוח שוטרים באזור שער שכם.

הם התנפלו על שוטרת מג"ב הדס מלכא ודקרו אותה בצווארה. שוטרים שהיו במקום חיסלו את השלושה תוך דקות ספורות. לרשות המחבלים היו סכינים, ונשק מאולתר מסוג 'קרל גוסטב' שבאורח נס היה בו מעצור, מה שמנע פגיעה נוספת בישראלים.

הדס מלכא הי"ד

המחבלים זוהו כבראא אברהים מחמד צאלח, יליד 98 מדיר אבו משעל, עאדל חסן אחמד ענכוש, יליד 99 מדיר אבו משעל ואסאמה אחמד מצטפא עטא, יליד 98. שניים מבין המחבלים, צאלח ועטא, היו עצורים בעבר בישראל על-רקע פעילות טרור עממי.

הדס מלכא פונתה במצב אנוש לבית החולים הדסה הר הצופים, שם לאחר כמה שעות נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. הדס הותירה אחריה הורים, 2 אחים ו-3 אחיות.

בנוסף, הרסו הכוחות את ביתו של המחבל מאלכ חאמד שבסילוואד, אשר ביצע את פיגוע הדריסה בצומת עפרה ב- 6 באפריל 2017, בו נהרג חייל צה"ל סמל אלחי טהרלב הי"ד.

בפעילות שנערכה הלילה עצרו כוחות צה"ל, שב"כ, מג"ב והמשטרה 12 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו