ארגון התיירות של האו"ם קבע: 'פלסטין' במקום הראשון בזינוק בתיירות

ארגון התיירות של האו"ם קבע: 'פלסטין' במקום הראשון בזינוק בתיירות

ארגון התיירות העולמי של האו"ם (UNWTO), פרסם לאחרונה דו"ח חדש בו חשף את עשרת היעדים התיירותיים שעשו את הזינוק הגבוה ביותר במדד הפופולאריות העולמי בשנת 2017. 'פלסטין' במקום הראשון ואיפה ישראל?

בחסות האו"ם: 'פלסטין' במקום ה-1 בזינוק בתיירות
  (צילום: פלאש 90)

בעיצומה של עונת התיירות, פרסם ארגון התיירות העולמי של האו"ם (UNWTO) דו"ח חדש בו חושף את עשרת היעדים התיירותיים שעשו את הזינוק הגבוה ביותר במדד הפופולריות העולמי בשנת 2017. שלל יעדים מפתיעים בצמיחה, נחשפו בין 10 המדינות בדו"ח שפורסם, בניהם היה ניתן למצוא את מצרים (במקום מככבת במקום השני), תוניסיה (במקום החמישי), מונגוליה ואפילו וייטנאם. אך יעד התיירות המפתיע ביותר שדורג במקום ה-1 ברשימה, היה 'פלסטין'.

אם תהייתם גם ישראל נמצאת אחרי 'פלסטין' בתחתית הרשימה, כך שהפעם הזינוק מתייחס בעיקר לתיירות באזורי הרשות הפלסטינית בישראל. הסיבה לזינוק השנה בהיקף התיירות, נובע בעיקר בגלל פתיחת מלון הבוטיק של האמן 'בנקסי' בתחילת השנה. המלון הצופה אל חומות ההפרדה בבית לחם, מציע "שילוב בין מקום אירוח, פעולת מחאה ועבודת אמנות".

-כך נראה המלון הייחודי:

 

על פי נתוני ה-UNWTO, מתחילת שנת 2017 עדה הרשות הפלסטינית לזינוק של 57.8 אחוזים בהיקף התיירות הבינלאומית. הרבה בזכות המלון שצפוי על פי מחברי הדו"ח, להאמיר להיקף של יותר מ-630 אלף נופשים עד סוף השנה.

והיכן נמצאת ישראל בכל הסיפור? אז אנחנו דורגנו במקום ה10 שסוגר את הרשימה. עם עלייה של 25 אחוזים מאז תחילת השנה, ואם המגמה הזו תימשך מספר הנופשים הכולל שיגיע לישראל יסתכם בשנת 2017 ב-3.7 מיליון איש.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו