גאוני: מדענים יפנים הצליחו לפתח גלידה שלא נמסה בחום

גאוני: מדענים יפנים הצליחו לפתח גלידה שלא נמסה בחום

לא חלמנו שזה אפשרי, אבל מסתבר שמדענים ביפן הצליחו להמציא גלידה שלא נמסה בחום ועם זאת עדין נשארת קרה לאכילה. מה שעוד יותר מטורף שההמצאה הגאונית הזו נוצרה לגמרי במקרה

author-image
בעקבות טעות: יפנים פיתחו גלידה שלא נמסה בחום
  גלידת העתיד כבר כאן? (צילום: שטארסטוק)

מדענים במרכז למחקר ופיתוח ביו תרפיה ביפן, הצליחו לייצר את 'גלידת החלומות'. כזו שלא נמסה אפילו לאורך זמן בחום ועם זאת עדין נשארת קרה לאכילה.

מה שעוד יותר מטורף שכל ההמצאה הגאונית הזו, נוצרה בכלל בזכות פיתוח לגמרי אחר. המדענים ניסו ליצור סוכריות שלא נמסות, בעזרת פוליפנול שמקורו בתותים וביכולתו למנוע משמן ומים להיפרד במוצרי מזון שבהם הוא משולב.

כך נראת הגלידה שלא נמסה:

בעקבות הצלחת הניסוי על הסוכריות, החליטו המדענים לנסות את יכולותיו הפוליפנול בעוד מוצרים, בין היתר גם בגלידה. לתדהמתם נגלתה לעיניהם גלידה שביכולתה לשרוד דקות ארוכות בחום של 28 מעלות צלזיוס, מבלי להינמס.

צפו בבדיקה:

ומה לגבי הטעם? האמת שאין לנו מושג. אבל לפי כמה מבקרי אוכל יפנים, שזכו לטעום הגלידה החדשנית שנמכרת כרגע רק ביפן- נראה כי מדובר בגלידה שגם טעימה ולא שונה בהרבה מהגלידה הרגילה עקב הוספת הפוליפנול (שמקורו בתותים).

הגלידה צפויה ככל הנראה להגיע מתי שהוא לאזורים נוספים בעולם ועד שהיא תגיע לישראל- אנחנו בינתיים נסתפק במקפיא ובקצת לכלוך של גלידה על הבגדים של הילדים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו