בקרוב: שלל דמויות "אימוג'י" חדשות במסך הסמארטפון - סרוגים

בקרוב: שלל דמויות "אימוג'י" חדשות במסך הסמארטפון

טווס, קנגורו ,וג'ינג'ית אלו רק חלק מדמויות ה"אימוג'י" שעתידות לעטר את מסכי ה"וואטסאפ" שלנו בקרוב מאוד. בסוף השבוע הוצגו לעולם עשרות "אימוג'ים" חדשים, ומערכת סרוגים מספקת לכם הצצה קטנה לנבחרת החדשה

בקרוב: שלל דמויות "אימוג'י" חדשות במסך הסמארטפון
  אימוג'י חדש (צילום מסך מתוך הסרטון היוטיוב)

בזמן שהסרט "אימוג'י ", עושה חיל בקולנוע וגורף מיליונים ברחבי העולם. חשף מארק דיוויס נשיא "יוניקוד", בסוף השבוע האחרון את 67 דמויות ה-"אמוגי" הפוטנציאליות לככב בשנת 2018, במהלך הפגישה הרבעונית של Unicode Technical Committee.

ארגון יוניקוד הנו גוף ללא מטרת רווח שנוסד כדי לפתח ולקדם את השימוש בו, אשר מגדיר את ייצוג הטקסט במוצרי תוכנה ותקנים מודרניים. החברות בקונצרן (ארגון המשתף פעולה בעניין פיננסי מסוים) היוניקוד פתוחות לארגונים ולאנשים פרטיים כאחד, בכל רחבי העולם, אשר תומכים בתקן ומעוניינים לסייע בהתפתחותו והטמעתו.

האימוג'י החדשים (צילום מסך מתוך האתר dailymail)

ברשימה שנחשפה בימים האחרונים נוספו "אמוג'ים" של בעלי חיים כגון: טווס, קנגורו, היפופוטם ועוד. גם בגזרת הספורט ישנו ריענון כמו: פריזבי וסקייטבורד. בנוסף תוכלו לראות גם סמיילי עם שכמייה מעליו, סמיילי קופא מקור, איבר מוח,DNA ועוד שלל הפתעות.

עם זאת, גם בגזרת הג'ינג'ים נראה כי הם כבר לא יקופחו יותר ויכנסו למקלדת לצד הבלונדינים, והברונטיים.

יש לציין כי ה"אמוג'ים" האלה אינם סופיים והועברו ל'מצב מועמדות טיוטה'. ארגון "יוניקוד" צריך לאשר את דמויות ה"אמוג'י" החדשות.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו