לקראת ט"ו באב - עודד מנשה בתיעוד מיוחד על סגולת מפתח הזיווגים - סרוגים

לקראת ט"ו באב – עודד מנשה בתיעוד מיוחד על סגולת מפתח הזיווגים

בתיעוד מיוחד לקראת ט"ו באב מספר המגיש והשחקן עודד מנשה על הרב יעקב אדלשטיין זצ"ל ועל כוחו הרב להביא ישועה למעוכבי שידוך * סגולת קדשו של הרב ומעמד התפילה המיוחד שתיקן למציאת אהבת אמת יתקיימו בעמוקה גם השנה ע"י "רינה של תורה" כפי הוראתו * צפו

לקראת ט"ו באב - עודד מנשה בתיעוד מיוחד על סגולת מפתח הזיווגים
  צילום מסך מתוך הסרטון

"הוא היה פשוט חשמלאי של רוחניות"

בתיעוד מיוחד לקראת ליל אהבה וישועה וקיום סגולת הרב אדלשטיין זצ"ל, מספר מקורבו השחקן הידוע עודד מנשה על מופתי מציאת הזיווגים שנערכו כסדר אצל הרב. "הוא היה כמו חשמלאי רוחני, שפשוט ידע מה צריך לעשות כדי שזה יעבוד" הוא אומר בהתרגשות. "וזה עבד, ואנשים פשוט נושעו".

גם השנה, כהוראת הגאון הגדול זיע"א מתקיים המעמד המסוגל ביום ראשון 6.8.17 ליל ט"ו באב בשעה 00:30 בלילה בציונו של התנא רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה, כשהפעם יעמדו בראשותו בניו וחתניו ממשיכי דרכו, אותם שלח בימי חוליו לעמוד בראש המעתירים במעמדות "רינה של תורה", ואליהם מצטרף מרן הגאון הצדיק מזכה הרבים הרב ראובן אלבז שליט"א אשר יערוך את התיקון ויעתיר יחד עם המתפללים לזיווגים הגונים משורש הנשמה בזאת השנה.

בחצות ליל ט"ו באב הבעל"ט יתקיים המעמד המסוגל ונורא ההוד הנערך פעם אחת בשנה, סגולתו של רבה של רמת השרון ליבם של ישראל רבי יעקב אדלשטיין זצוקלל"ה, הבדוקה והמנוסה לישועה ומציאה אהבה. מופתים רבים נודעו בקרב השמות שהוזכרו במעמדות התפילה המיוחדת שתיקן הגאון הגדול זצוק"ל לעתות רצון אחר סדר לימוד רצוף לאברכי רשת "רינה של תורה", ואשר נודעו ברבים כסגולה בדוקה ומנוסה להקמת בית נאמן ואוהב בישראל.

סגולתו הנודעת של מי שכונה 'ליבם של ישראל' רבי יעקב זצוק"ל הכוללת לימוד של ג' שעות רצופות בתענית דיבור להצלחת המבקשים ישועה ולאחריו סדר תפילה המסוגל שתיקן למציאת זיווג, הכו זה מכבר הדים רבים בקרב שדרות הציבור כולו לאחר אינספור מקרים של ישועות גלויות לאחר התפילה. הפניות הינן בהתאם: רבים מתקשרים ומבקשים להתעדכן במיקום ובזמנים המדויקים של מעמד התפילה המיוחד וכן למסור את שמם לתפילה ע"י ציבור הלומדים.

לימוד הסדר המיוחד ג' שעות רצופות בתענית דיבור ייעשה על ידי מאות אברכי רשת הכוללים "רינה של תורה" בהיכל הכולל בעיה"ק צפת, כאשר למעמד התפילה המיוחד שבסופו מצטרפים רבים אחרים להעתיר באווירה המיוחדת של בקיעת שערי שמים ששמעה יצאה למרחוק, כאות ומופת ע"י הנצרכים לזיווג שהוזכרו שם ונושעו בס"ד.

ב"רינה של תורה" מבקשים להישמע להוראות המשטרה והסדרנים, ע"מ שלא ייווצרו עומסי תנועה בכניסה והיציאה ממתחם הציון הקדוש. כמו כן עקב העומס הצפוי מבקשים מהציבור להישמע להוראות הסדרנים בפתחי העליה לציון למנוע סכנה ח"ו. יצויין כי מתחם מיוחד הוסדר לעזרת הנשים לקליטת ההמונים הצפויים להשתתף.

ברשת "רינה של תורה" מודים לרב יוסף שוינגר מנכ"ל המקומות הקדושים ולעומד לימינו הרב ישראל דרעי שנחלצו לסייע ובעזרתם ובסיועם הוכשר השטח לקליטת אלפי המתפללים.

"מאות כבר הקימו בתים אוהבים בישראל, זו ההזדמנות של כל אחד ואחת" אומרים ב"רינה של תורה".

שמות להזכרה במעמד הקדוש שכבר הושיע רבים בס"ד, ניתן למסור במוקד 1800-33-12-12.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בזכות הרבנית יפה כהן אנחנו באהבה
מיכל | 07-08-2017 9:08
גם אני עברתי שנים בסרט המעייף הזה של חיפוש אהבה איכותית ומתאימה. מי שבאמת עזרה לי בעצות שהיא נתנה ובכוחות הברכה שהיא ברכה אותי שהתממשה, זו הצדיקה הרבנית יפה כהן מבני ברק המדהימה. ועכשיו כשאנחנו מאוהבים אני בהחלט יכולה לומר שאין כמו אהבה אמיתית עם נאמנות הדדית.