עם שכר של של 6 ספרות: נאס"א מחפשת קצין הגנה מחיזרים

עם שכר של של 6 ספרות: נאס"א מחפשת קצין הגנה מחיזרים

סוכנות החלל האמריקאית, נאס"א פרסמה בימים האחרונים מודעת דרושים חדשה ומסקרנת עם שכר של 6 ספרות ובונסים, התפקיד: להגן על כדור הארץ מפני פלישת חיידקים, זיהום ביולוגי ובין היתר גם חייזרים

author-image
שכר מהחלל: נאס"א מגייסת קצין הגנה מפני חייזרים

בימים האחרונים פרסמה סוכנות החלל נאס"א, מודעת דרושים חדשה ומסקרנת במיוחד לתפקיד המוגדר 'כקצין הגנה פלאנטרי' במשרה מלאה. שעבודתו מתמקדת בהגנה מפני זיהום חייזרי וביולוגי על כדור הארץ. "הגנה פלאנטרית עוסקת בהימנעות מפני זיהום ביולוגי כלשהו במהלך משימות של נאס"א לחקר החלל – בבני אדם או באמצעים רובוטיים" הסבירה ההודעה שפרסמה נאס"א על המשרה. 

כיאה לעבודה בסוכנות החלל גם המשכורת בהתאם, השכר ההתחלתי עומד כרגע על 124 אלף דולרים בשנה, שעשויים להגיע גם ל-148 אלף דולרים בשנה, לא כולל בונוסים.

אם שקלתם להגיש מועמדות למשרה הנוצצת הזו, צר לנו לבשר שאחת מהדרישות לתפקיד עומדת על כך שהמעומדים לתפקיד חייבים להיות אזרחי ארה"ב. לצד הצורך לעבור סיווג ביטחוני ברמה "סודית", בדיקות לגילוי סמים, להיות עם נכונות לנסיעות רבות ותקופת ניסיון של לפחות שנה בתפקיד בטחון.

בנוסף לכך מוכרחים המועמדים להיות עם תואר בפיזיקה, הנדסה או מתמטיקה ויכולות מתקדמת בדיפלומטיה. המודעה ובעיקר הדרישות, עוררו שלל חשדות ודיונים לגבי התכנונים של הממשל האמריקאי שנחשד לא פעם בשלל טענות וקונספירציות על קשר ומסחר עם חייזרים.

כרגע רק שני אנשים בעולם זכו לעבוד בתפקיד המעניין וההזוי הזה, אחד מאירופה וקצינה נוספת מטעם נאס"א, שכעת עוברת לתפקיד חדש. אנחנו בכל אופן מאחלים בהצלחה…

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
Emanuelsku@gmail.com
עמנואל | 05-08-2017 2:34
אני רוצה
2
ואנחנו צריכים הגנה מפני מחבלים וטרוריסטים
אוראור | 09-08-2017 19:09
ובמיוחד כאלו שנמצאים דווקא בכנסת שלנו.
3
הם אף פעם לא חשבו במקרה שאולי
אוראור | 30-11-2017 17:50
אם כבר הם צריכים הגנה מפני האי שפיות הלא זמנית שלהם? והמבין יבין.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.