"ביזיון אחד גדול": תושבי אריאל נגד אורלי וילנאי - סרוגים

"ביזיון אחד גדול": תושבי אריאל נגד אורלי וילנאי

מגישת תוכנית הבוקר של ערוץ 10 הוזמנה להרצות ביום שישי הקרוב באריאל אך חלק גדול מהתושבים שלא מרוצים מכך, החלו במתקפה חסרת תקדים כנגד זימונה של ה"שמאלנית" לאריאל

author-image
"ביזיון אחד גדול": תושבי אריאל נגד אורלי וילנאי
  (צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של חינוכית ראשונים בעולם)

מגישת תוכנית הבוקר של ערוץ 10, אורלי וילנאי, הוזמנה להרצות ביום שישי הקרוב באריאל – אך חלק גדול מהתושבים שלא מרוצים מכך, החלו במתקפה חסרת תקדים בעמוד הפייסבוק של העירייה כנגד זימונה של ה"שמאלנית" לאריאל. על פי הדיווח באתר 'וואלה', למרות הלחצים, ראש העיר אליהו שבירו הורה למארגני האירוע לקיים את האירוע כסדרו.

"אלוהים ישמור, לתת לשמאלנית הזאת לדרוך באריאל זה בזיון אחד גדול", כתב אחד הגולשים. גולש אחר הוסיף: "אורלי וילנאי באריאל? לפרנסה היא מגיעה לאריאל. לא הייתי נותן לשקרניית הזו להיכנס"; "אל תלכו להרצאה שלה ..הכל כסף ….פתאום זה לא שטחים כבושים?; גולש נוסף כתב: "לפי הדברים שלכם רק היא עשתה שינוי בחייה המקצועיים והאישיים ~ ממש וונדר וומן. אישה שיושבת כל בוקר ומסיתה נגד הימין השפוי ונגד ההתיישבות ביהודה ושומרון לא צריכה לקבל פרנסה מאיתנו. יש מספיק מרצים שלא מסיתים כנגדנו שעשו שינויים בחייהם שניתן היה להביא אותם".

שבירו: "חרמות אינן דרכנו"

שבירו עצמו מסר ל'וואלה' כי "חרמות אינן דרכנו. אנחנו מתמודדים בשנים האחרונות עם ניסיונות להחרים אותנו ודוחים אותם בבוז. אנחנו לא נפנה את החיצים הרעילים האלה כלפי אחרים, גם כשדעותיהם שונות משלנו. הגם שאינני מסכים עם עמדותיה ודעותיה הפוליטיות של אורלי, אני מכבד את הנכונות שלה להגיע להרצאה שהיא אמנם לא פוליטית ובתשלום אך עדיין לא במגרש הביתי שלה. האירוע הוא הזדמנות לפתיחות והכלה, כמו כן לשיח פתוח שלא מתאפשר כשכל צד מתבצר בעמדתו. אריאל מהווה מודל לדו קיום ברמה המקומית ואנו פועלים בכל דרך אפשרית לחיבור וגישור בין האוכלוסיות השונות: באזורי התעשיה, במרכז לפיתוח מנהיגות, במרכז הרפואי הנבנה בימים אלו באוניברסיטת אריאל בו יקבלו שרותים תושבי האזור כולו ובכל דרך אפשרית. אני יודע שזו הדעה הרווחת בקרב תושבי העיר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
למנוע את הופעת האשה ה0מלאנית הרעה בישוב.
א.ש | 31-07-2017 18:01
2
איך אפשר לכעוס על אורלי וילנאי היא אישה מקסימה
גיא | 31-07-2017 22:47
ימין ושמאל רק חול וחול , אדם נבחן על פי מידת נחמדותו וטובו, אני בכל אופן מתרשם שאורלי וילנאי מקסימה ושורה בה הרבה טוב
כן זאת שכל הזמן נגד התורה. לא מקסימה ולא בטיח!
יניב | 01-08-2017 10:37