משפחת המאבטח מירדן עזבה את המושב בו גרה - סרוגים

משפחת המאבטח מירדן עזבה את המושב בו גרה

שעות ספורות לאחר שנחשפה זהותו של המאבטח שירה למוות בשני אזרחים ירדניים בדירתו סמוך לשגרירות בעמאן, משפחתו עזבה את ביתה במושב הסמוך לקריית מלאכי

משפחת המאבטח מירדן עזבה את המושב בו גרה

שעות ספורות לאחר שנחשפה זהותו של המאבטח שירה למוות בשני אזרחים ירדניים בדירתו סמוך לשגרירות בעמאן, משפחתו עזבה היום (שני) את ביתה במושב הסמוך לקריית מלאכי, זאת בשל הרעש התקשורתי, כך דווח באתר 'מאקו'. על פי הדיווח, לדברי השכנים, ביקשה משפחתו של זיו מויאל למסור מסר לציבור, לפיו הם "מבקשים לשמור על פרופיל נמוך ולהימנע מהעיסוק התקשורתי".

עוד הוסיפו השכנים כי בני המשפחה אמרו כי הם עוזבים לתקופה מסוימת, עד שסיקור הפרשה יירגע. "מדובר במשפחה שקטה ונחמדה, שברגע שזה קרה הבינו שהם צריכים לשמור על הפרטיות ולהתרחק מההמולה", אמרו השכנים. "עצוב שבזמן שבירדן מהללים רוצחים, המשפחה כאן צריכה לפחד ולהוריד פרופיל".

נזכיר, כי זיו מויאל תושב הדרום בן 28, הוא המאבטח הישראלי שירה למוות בצעיר שדקר אותו באמצעות מברג ובבעל הבית בירדן, כך הותר לפרסום. פרטיו של מויאל פורסמו בעקבות חשיפת שמו ותמונתו בירדן ככל הנראה במטרה לייצר לחץ על ישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
פשוט לא להאמין
| 31-07-2017 16:26
מקפידים לתאר את פרטי המקרה ואיך שזיו ניצל פשוט בנס מהמחבל הזה ובסופו של דבר "הירדנים" דורשים דין צדק בזמן שמשפחתו של זיו מחפשת מחסה.... הזוי כבר אמרנו?
2
סרוגים-ככל שתכתבו על זה פחות-כן יטב למאבטח
אורי | 02-08-2017 2:28
אתם כותבים מה קרה,מה קורה,היכן בערך גרה המישפחה. מספיק עם מתן הנתונים לאויבנו ימ"ש וזכרם