"זה החידוש הכי גדול עד היום של הזירו": המחליף החדש נחשף

"זה החידוש הכי גדול עד היום של הזירו": המחליף החדש נחשף

חברת קוקה קולה העולמית הודיעה רשמית כי החל מהחודש הקרוב ירדו בקבוקי הזירו מהמדפים בארה"ב, לטובת משקה חדש שפיתחו במשך 5 שנים המוגדר לדברי החברה כחידוש 'הכי גדול עד היום' • גם אל ישראל צפוי להגיע השינוי בקרוב

author-image
קולה זירו יורדת מהמדפים לטובת מחליף חדש
  הגיע הזמן להיפרד (צילום: שטארסטוק)

בשורה מאכזבת לחובבי הקולה זירו (שיש אגב לא מעט כאלה), חברת קוקה קולה אישרה רשמית את הורדת הזירו מהמדפים ברחבי העולם לאחר 10 שנים, לטובת משקה אחר אותו פיתחו במשך 5 שנים.

לאחר שהורידה את הזירו מהמדפים בבריטניה ואוסטרליה, הודיעה החברה כי כבר החודש צפויים לרדת בקבוקי הזירו מהמדפים בכל ארה"ב שככל הנראה יגררו להורדה בכל רחבי העולם כמו מה שקורה בדר"כ. את המדפים ימלאו במקום משקה הזירו המוכר, משקה חדש בשם דומה, שטעמו ועטיפתו ישתנו לחלוטין.

כך צפוי להיראות המשקה שיחליף את קולה זירו (צילום: מתוך יוטיוב/ CBS Philly)

לדברי החברה הטעם של משקה הקולה זירו סוכר (Coke Zero Sugar) שיחליף את הזירו יהיה קרוב יותר לטעם הקוקה קולה הרגילה והמוכרת באפס סוכר ויימכר תחת עטיפה שונה שתכלול יותר את הצבע האדום שידגיש את השינוי שקרוב יותר לקולה הקלאסית.

 

"זה החידוש הכי גדול עד היום של הזירו", אמר מנכ"ל החברה ג'יימס קווינסי על המשקה החדש שלדברי החברה פותח במשך 5 שנים של ניסיונות וטעימות עד שהגיע כמה שיותר קרוב לטעם של משקה הקולה הרגילה, רק בהרבה פחות סוכר.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עד שלא יחליפו את האספרטיים בסוכרלוז-לא מעניין!
אספרטיים אאוט | 30-07-2017 20:10