המסר של חיזבאללה לקצין הישראלי מדובר צה"ל - סרוגים

המסר של חיזבאללה לקצין הישראלי מדובר צה"ל

בימים האחרונים רצה תמונה ברשתות החברתיות ובעיתוניםבלבנון בה נראה לוחם חיזבאללה שמשתתף בקרב בהרי ערסאל ליד גבול סוריה-לבנון, כשהוא מחזיר שלט ובו מסר לקצין אביחי אדרעי מדובר צה"ל

author-image
המסר של חיזבאללה לקצין הישראלי מדובר צה"ל

בימים האחרונים רצה תמונה ברשתות החברתיות ובעיתונים בלבנון בה נראה לוחם חיזבאללה שמשתתף בקרב בהרי ערסאל ליד גבול סוריה-לבנון, כשהוא מחזיר שלט ובו מסר לקצין אביחי אדרעי מדובר צה"ל.

על פי הדיווח באתר ynet, בשלט שהחזיק הלוחם נכתב: "אביחי אדרעי, אנחנו מתאמנים באמצעות ג'בהת א-נוסרה לקראת הפלישה לגליל. #הרי ערסאל #אל-קלמון". נציין כי רס"ן אדרעי הוא ראש מדור תקשורת ערבית בדובר צה"ל. בעיתון הלבנוני "אל-בינאא" המזוהה עם המפלגה הקומוניסטית בלבנון נכתב באחת הידיעות: "זה מה שכתב אחד הלוחמים החזקים בהרי ערסאל-אל-קלמון, שמפנה את דבריו לקצין הישראלי, אביחי אדרעי".

אדרעי עצמו הגיב ברשתות החברתיות לאותו לוחם חיזבאללה וכתב: "בימים האחרונים התפרסמה תמונה של אחד מאנשי חיזבאללה מאיים על ישראל ומזכיר את שמי. השאלה היחידה שעלתה בראשי היא האם התמונה צולמה לפני או אחרי שחיזבאללה הפגיז את בית החולים לעקורים סוריים בערסאל, ובכך הוכיח מחדש את התנהגותו הטרוריסטית והעדתית. בנוגע לתגובתי לתמונה אומר (אם תממשו את איומכם): ברוכים תהיו אל פרק חדש בהפתעותיכם הכושלות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תשובת דובר צה"ל
קרפד | 30-07-2017 11:59
לדידי תשובה צמחונית מדי,כך לא מבינים ולא מדברים במזרח התיכון. לצערי צה"ל מתעסק באיזה מוסריות וירטואלית ולא לומד כלום גם לא מימים האחרונים.אימפוטנטי