לא הצליחו להתאפק: הבית היהודי נגד נתניהו - סרוגים

לא הצליחו להתאפק: הבית היהודי נגד נתניהו

במפלגת הבית היהודי התנהלו בממלכתיות בשבוע האחרון ונמנעו מלתקוף אישית את ראש הממשלה, בנימין נתניהו. שתי ההצהרות שלו אתמול לא הותירו לבנט ברירה

author-image
לא הצליחו להתאפק: הבית היהודי נגד נתניהו
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

במפלגת הבית היהודי התנהלו בימים האחרונים בממלכתיות נוכח המשבר בהר הבית ונמנעו מלתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, אלא שאמש (חמישי) הם כבר לא יכלו להתאפק נוכח הצהרותיו של נתניהו בעניין עונש מוות למחבלים והצעתו לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.

"כל ההצהרות של הימים האחרונים אינן מועילות", נמסר ממפלגת 'הבית היהודי'. "את הנזק שבהתקפלות והפגיעה החמורה בביטחון יש לתקן במלחמה נחרצת בטרור ולא במילים. יש להפסיק להתקפל ולתת פרסים לטרור".

כאמור, אמש דווח בחדשות 2 כי נתניהו, הציע לנציגיו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, למזרח התיכון, לספח את יישובי גוש עציון תמורת העברת שטחי ואדי ערה לרשות הפלסטינית.

נזכיר, כי שר הביטחון אביגדור ליברמן, הציע תכנית דומה במהלך מערכת הבחירות האחרונה בשנת 2015. הערב הוא הביע תמיכה בהצעה של נתניהו וצייץ בחשבון הטוויטר שלו "ברוכים הבאים למועדון".

בתוך כך, מוקדם יותר היום ביקר נתניהו בשבעה בבית משפחת סלומון באלעד. נתניהו שוחח עם בני המשפחה והביע את תנחומיו בעקבות הפיגוע הרצחני ביום שישי האחרון בו נרצחו יוסף, חיה ואלעד סלומון ז"ל בחלמיש.

נתניהו אמר לבני המשפחה שהוא חושב שהרוצח צריך להיות מוצא להורג. "עונש מוות למחבלים זה דבר שהגיע הזמן לעשות. זה מעוגן בחוק, צריך פה אחד של השופטים, אבל הם רוצים גם לדעת את עמדת הממשלה. עמדתי כראש ממשלה, במקרה כזה, של רוצח שפל כזה – היא שצריך להוציא אותו למוות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כסאות זה לא הכל
מיכה | 28-07-2017 10:29
למה נמנעים מלתקוף? האם חשבון נתניהו/עם ישראל הוא + או - ? האם נשאר לו קמצוץ גאווה לאומית? האם יש לו מושג איך לדכא את הגאווה הערבית, או איך להעניש רוצחים? על מה מתדיין הבית היהודי?
2
לספח את גוש עציון מצוין למה להעביר את ואדי ערה?
פשוט לספח באומץ נקודה!! | 28-07-2017 11:31