יו"ר הפורום הדרוזי: "עם ישראל זקוק לקצת אמונה" - סרוגים

יו"ר הפורום הדרוזי: "עם ישראל זקוק לקצת אמונה"

השוטרים שנרצחו לפני שבועיים בכניסה להר הבית, בני עדתי נרצחו כי הם סמל לריבונות הישראלית בירושלים, ולמצער, מסתבר שאין ריבונות ישראלית בהר הבית. במדינה שמחבל שרוצח אזרחים מקבל טיפול רפואי VIP ברור לכל שמעשה זה מכשיר את הפיגוע והרצח הבא

author-image
יו"ר הפורום הדרוזי: "עם ישראל זקוק לקצת אמונה"
  באדיבות המצולם

היכן קולו של שר הבטחון אביגדור ליברמן? האין השפעה להסרת המגנומטרים על בטחון ישראל והרתעתה? די עם הכניעה לארגוני הטרור, די עם הכניעה למחבלים שחיים ונהנים מהשפע שמדינת היהודי מספקת להם.

די עם מדיניות ההבלגה, עם ישראל זקוק למנהיג חזק ואמיץ. דם חיילנו שוטרינו אזרחינו אינו הפקר! צריך ואף חובה להחזיר את כוח ההרתעה.

מה אתה רוצה להשאיר לדורות הבאים? במצב הנוכחי, מורשתך היחידה היא הישגים פוליטיים. מעתה; צריך לחשוב ולחשב את הדרך ואת דרכי הפעולה, בכדי להשיב את הביטחון לאזרחי ישראל.

הסרת המגנומטרים מהר הבית; (צילום: מתוך ynet)

משפחת סלומון היקרה מתנצלים על כך שנולדתם ״יהודים״

להזכירך; משפחה שישבה לסעודת שבת נרצחה בדם קר. אגלה לך סוד? המניע והאשמה לרצח ידועה לכל העולם.

משפחת סלומון היקרה; אנחנו מתנצלים על כך שנולדתם ״יהודים״…. מתנצל מראש על הבוטות, ו/או ההגזמה. אבל אומר לכם שאי אפשר להשאיר אדיש, לאחר שצופים ו/או רואים את תמונות מהזירה. תמונה סוריאליסטית לחלוטין, שלולית דם ענקית במטבח ששולחן שבת עמד במרכזו.

תעצמו עיניים לרגע, ודמיינו שהאירוע הזה קרא אצלכם בבית כן כן בלי להתבלבל!! האם עדיין תישארו אדישים? בתור דרוזי ציוני ישראלי, שחיי בקרבת ולצד עם ישראל, אינני מצליח להירדם וכואב לי…

עזוב לרגע את הפוליטיקלי ותיישם את הקורקט

יצא לי לשרת קצת בעזה (צוק איתן), מלחמת לבנון השנייה, ולצערי איבדתי חברים. אבל מעולם הצער לא הכה בי בצורה כזו, הלם, זעם, על שר בטחון שלא נשמע קולו.

אני זוכר, שישב באופוזיציה, יצא נגד המדיניות הביטחונית של הממשלה, כל יום -די שבענו מפוליטיקלי קורקט, למען השם עזוב לרגע את הפוליטיקלי ותיישם את הקורקט.

מפלגת הבית היהודי אף היא נפלה בפח, ותרמה את מיטב איבריה, כדי שתקבל את תיק הביטחון. בציפייה שממשלת ימין תוקם, קיבלנו ממשלה שעוקרת ישובים. ומגרשת יהודים מביתם, ממשלה שמסרבת להעניק ולו במעט זכויות לעדה הכי נאמנה לעם היהודי.

ממשלה, שמפקירה חיילים, עוקרת והורסת ישובים… ממשלה,שנכנעת לטרור. ממשלה, שמתקשה לרסן את שופטי העליון. ממשלה, שמיישמת את רצון האמריקאיים גם אם הדבר בניגוד מוחלטת לטובת עם ישראל. ממשלה שחייה בפחדים מאפוקליפסה…

החלטת הקבינט מאתמול בלילה מצביעה על חולשה

עם הנצח, ראוי להנהגה חזקה ואיתנה, שכלל לא מתרפסת ונכנעת לאלו שחפצים להרוג יהודים. עם ישראל זקוק למנהיגים אשר יעיפו את הרשימה המשותפת לעזה. באמת ולא בהצהרות. עם ישראל זקוק למנהיגים כמו יהודה המכבי שיצא נגד האימפריה היוונית, וגבר עליהם. עם ישראל זקוק לקצת אמונה, ועוד אמונה ועוד אמונה ובאותה נשימה הרבה תפילות בבתי כנסת ובתי מדרש.

להזכירכם, אנחנו בתחילת תקופת הגאולה, תקופת ימות המשיח כמתואר בספרים זכריה ויחזקאל… וכל אומות העולם יקומו על ירושלים. אנחנו מאותגרים. ועל כן, חייבים להתלכד מחדש ולהלחם בטרור המוסלמי.

לא להתקפל, החלטת הקבניט מאתמול בלילה מצביעה על חולשה ומעניקה פרס לטרור. מי שחושב שמשפחת סלומון הי״ד נרצחה בגלל גלאי מתכות, אז כנראה השתחרר לו בורג במוח, חברים משפחת סלומון נרצחה בגלל סיבה אחת והיא ידועה לכל ״השתייכותם לדת היהודית״.

השוטרים שנרצחו לפני שבועיים בכניסה להר הבית, בני עדתי נרצחו כי הם סמל לריבונות הישראלית בירושלים, ולמצער, מסתבר שאין ריבונות ישראלית בהר הבית. במדינה שמחבל שרוצח אזרחים מקבל טיפול רפואי VIP ברור לכל שמעשה זה מכשיר את הפיגוע והרצח הבא.

נפתלי בנט, זה הזמן להחליף את שר הביטחון, אתה יהודה המכבי של זמננו.. נבראת ונועדת להוביל את עם ישראל, עזרך מהשם יבוא.

==

אייל אסעד הוא יו"ר הפורום הדרוזי בבית היהודי

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הדרוזים
מוטי כהן | 25-07-2017 13:25
יישר כח. חזק וברוך.
2
תרוץ לראשות הממשלה בוחר בך.
like1 | 25-07-2017 16:52
פעם ראשונה שאני נתקל בך, ותחשות הבטן אומרת שאתה בפרט ואתם הדרוזים תצליחו ללכד את העם ולהחזיר את הבטחון שהוא זקוק לו. איבדנו את אמנתנו במניהיגים הרופסים והמושחתים בקרבנו.
3
תהיה מבורך אייל. כל עם ישראל השתתף בצערכם
דויד קוליץ | 28-07-2017 11:26
4
שר בטחון דרוזי
מיקי | 01-08-2017 12:00
דבריך חקוקים בסלע. הלוואי ויהיה לנו שר בטחון דרוזי. ראש ממשלה דרוזי אמן ואמן. מצבנו יראה הרבה יותר טוב!!!!