זוועה: מורה מטבריה חשוד בעבירות מין בנער בן 12 - סרוגים

זוועה: מורה מטבריה חשוד בעבירות מין בנער בן 12

מאיר צענטויירט, מורה מטבריה, נעצר לפני מספר ימים בחשד לביצוע מעשים מגונים בתלמיד כיתה ז'. במשטרת ישראל פנו לעזרת הציבור בניסיון לאתר קורבנות נוספים

זוועה: מורה מטבריה חשוד בעבירות מין בנער בן 12
  (צילום: דוברות המשטרה)

מאיר צענטויירט, מורה מטבריה, נעצר לפני מספר ימים בחשד לביצוע מעשים מגונים בתלמיד כיתה ז'. במשטרת ישראל פנו לעזרת הציבור בניסיון לאתר קורבנות נוספים, שעל פי החשד ביצע בהם צענטויירט מעשים מגונים. מעצרו של החשוד הוארך עד ה-25 ליולי.

צענטויירט בן ה-27 נעצר לאחר תלונה שהגישו הוריו של הנער, שטענו כי ביצע מעשים מגונים בבנם. במשטרה מנסים לאתר מידע נוסף או תלמידים אחרים שנפלו קורבן למעשיו של המורה, והחליטו לפנות לעזרת הציבור. במשטרה מבקשים מכל המכיר את המורה או יכול לסייע במידע נוסף על מעשים לכאורה שביצע להתקשר משטרת טבריה בטלפון 046728444 או למוקדי 100.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מגיב גאון!
לא משנה | 24-07-2017 7:34
כנראה גם חוקים נגד גניבה גורמים למעשי רצח. בואו נבטל כל חוק - הגיוני למי שגר במדינה עם תרבות נוצרית. כמובן שביה אמת יש בזה (למשל הרב קוק על אכילת בשר), אבל צריך לדעת את הגבולות. ומי מסוגל לקבוע את הגבולות? - הרבנים!!!
2
אין סיכוי
אודל | 24-07-2017 11:22
הוא היה המורה של אח שלי בירושלים, וכל הכיתה שם אומרת שאין סיכוי שהוא עזה את זה. בטח סיפור של נקמה אישית או משהו. בכל מקרה, מעודד שחוקרים כל דיווח, אבל לא צריך להחליט שזה באמת קרה לפני שהמשטרה אמרה שכן