רשאי לצאת רק לבית כנסת: אזריה השתחרר מצה"ל - סרוגים

רשאי לצאת רק לבית כנסת: אזריה השתחרר מצה"ל

אזריה, הלוחם שהורשע בהריגת מחבל ונידון לשנה וחצי מאסר בפועל, לא יכול לשהות עוד במעצר בבסיסי צה"ל מכיוון ששירותו הצבאי הגיע לסיומו. ההכרעה בערעור; בסוף החודש

רשאי לצאת רק לבית כנסת: אזריה השתחרר מצה"ל
  (צילום: מתוך ynet)

החייל אלאור אזריה, שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל בחברון לפני כשנה וחצי, שוחרר היום (חמישי) מצה"ל לאחר שסיים את שחרותו הצבאי. אזריה יגיע לבית הוריו ברמלה שם ישהה במעצר בית מלא ויהיה רשאי לצאת אך ורק לתפילות בבית הכנסת, בליווי בני משפחתו. מיד עם כניסתו לבניין, את פניו של אזריה קיבלו שלטים "אלאור אזריה לחופש נולד", ובלונים המאחלים לו בהצלחה.

נזכיר, כי אזריה הורשע בהרג המחבל במרס 2016, כאשר מאז הוא היה נתון במעצר בבסיס נחשונים. אזריה נידון לשנה וחצי מאסר בפועל אך פרקליטיו הגישו ערעור ודורשים את זיכויו המלא. עם זאת, התביעה ערערה על קלות גזר הדין ודרשה מבית הדין להחמיר את העונש משנת מאסר וחצי לשנתיים מאסר בפועל, כפי שגרסה דעת המיעוט בהרכב השופטים המקורי. ההכרעות בערעורים יינתנו בסוף החודש הנוכחי.

סנגורו של אזריה, עו"ד יורם שפטל, ביקש מבית הדין הצבאי לצרף לערעור את סרטון הפיגוע בהר הבית כראייה שתומכת בטענות הערעור של אזריה. לפי הבקשה שהוגשה, הסרטון מוכיח כי מחבל מנוטרל מסוגל לקום, לרוץ ולסכן את יתר הסובבים אותו גם לאחר שנורה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לשחרר את אלאור מחבל שדוקר או יורה דמו בראשו
אריק | 20-07-2017 10:03
2
שחררו את אלאור לוחם מצטיין שירה ברוצח שבא להרוג
אי.אל | 20-07-2017 14:44
אותו ואת חבריו . איך מתעעלים בו כך ? אם התובע מייצג את צה"ל אז בושה לצה"ל. אנחנו משפחה לוחמת כולם היו קרביים וילדינו עכשיו קרביים אנחנו מתביישים