הרב דוד לאו: "זכות גדולה להיות שותף בדבר כל כך גדול" - סרוגים

הרב דוד לאו: "זכות גדולה להיות שותף בדבר כל כך גדול"

רבני ומנהלי ארגון 'טהרת הבית' התארחו השבוע בלשכתו של הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו בירושלים, עמו דנו על שיתופי פעולה להרחבת פעילות הארגון ברחבי הארץ

author-image
הרב דוד לאו: "זכות גדולה להיות שותף בדבר כל כך גדול"

רבני ומנהלי ארגון 'טהרת הבית' התארחו השבוע בלשכתו של הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו בירושלים, עמו דנו על שיתופי פעולה להרחבת פעילות הארגון ברחבי הארץ.

בפתח הפגישה סקרו הרבנים את הפעילות הרבה הנעשית מזה שנים להקמת מקוואות בכל קצוות ארץ ישראל ובפרט המקוואות בכשרות מהודרת ביישובים בהם הממשלה לא עושה זאת.

ארגון 'טהרת הבית', שעוסק בימים אלו בבניית עשרות מקוואות חדשים ברחבי הארץ, מתמודד באינספור פעמים במגוון שאלות הלכתיות על כשרות המקוואות והדרך לפקח על כשרותם. יו"ר הארגון, הרב יחזקאל מוצפי, הציג בפני הרב הראשי את השאלות ההלכתיות העולות מידי יום ואלו נדונו בעיון רב במהלך הישיבה.

כמו כן, שיתפו הרבנים את הרב לאו גם בשאלות רבות הנוגעות לקירוב רחוקים שמתעוררות בעקבות הפעילות הרבה שעושה הארגון ברחבי הארץ. בנקודה זו עלתה גם הבעיה המתעוררת בהרחבת גבולות הקדושה והטהרה בעיר חיפה, כאשר הרפורמים מצרים את צעדיהם ומקשים על הליכי בניית מקווה חדש.

הרב לאו ביקש לחזק ולעודד את מנהלי הארגון ואמר להם כי אל להם להירתע מכל מיני איומים והטרדות שמעכבים את העשייה. הרב לאו אמר כי הוא מתרגש לשמוע כי כל פעילות הארגון הוא במקום בו אין הרשויות נותנות שום סיוע וסבסוד והכל נעשה בכסף של הארגון בלבד ללא כל זכייה במכרז וכדו'.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו