לא רק ללרר: ערוץ 10 מצא מחליף גם לגיא פינס - סרוגים

לא רק ללרר: ערוץ 10 מצא מחליף גם לגיא פינס

לא רק לגיא לרר מצאו בערוץ 10 מחליף, גם למגיש תכנית הבידור המוכרת- גיא פינס נמצא מחליף או ליתר דיוק מחליפה שהיתה כתבת בעבר בתכנית

author-image
לא רק ללרר: ערוץ 10 מצא מחליף גם לגיא פינס
  (צילום מתוך יוטיוב)

לאחר שפורסם הבוקר, כי ערוץ 10 גייסו את מגיש הרדיו טל ברמן הצפוי להחליף את גיא לרר, שהודיע לפני כשבועיים בלבד על עזיבתו ומעברו לערוץ 2.

נחשף כי בערוץ 10 לא חיכו יותר מידי ומצאו מחליף (או יותר נכון מחליפה) גם למנחה גיא פינס שצפוי לעזוב גם הוא את הערוץ בסוף החודש הקרוב ויחל לשדר החל מה־3 בספטמבר את תכנית הבידור המוכרת "ערב טוב עם גיא פינס" בערוץ 2 אצל הזכיינית קשת.

תחליף את גיא פינס (צילום מתוך יוטיוב)

את תכנית חדשות הבידור שתמלא את מקומה של תכניתו של פינס, תנחה מלכת היופי לשעבר סיון קליין, ששמשה בעבר ככתבת בתוכניתו של פינס. תוכניתה צפויה להיות משודרת במשבצת שונה, מזמני השידורים הקבועים של תוכניתו של פינס, אותם תפסה התכנית 'הכול כלול' של סיון כהן.

מערוץ 10 נמסר בתגובה כי "סיון קליין היא כוח צעיר ונשי ואנו שמחים שהיא מצטרפת למסך של ערוץ 10. זו לא הפעם הראשונה של סיון על מסך הערוץ, בעבר יצרה סרט אישי על ביטולי חתונות שזכה להצלחה, הגישה תוכנית שידוכים ועוד. סיון תוביל בערוץ פרויקטים מיוחדים ועתידה להגיש תוכנית חדשה שתעלה בקרוב".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו