לכבוד יום הגלידה: מקדונלד'ס בארה"ב החליטה להעניק גלידה חינם לכל החיים

לכבוד יום הגלידה: מקדונלד'ס בארה"ב החליטה להעניק גלידה חינם לכל החיים

לכבוד יום הגלידה הבינלאומי שחל אמש, רשת מקדונלד'ס בארה"ב החליטה להעניק לזוכה אחד מאושר מתנה מרעננת במיוחד ולהעניק לו גלידה חינם לכל החיים

מקדונלד'ס הולכת לחלק גלידה חינם לכל החיים
  מי לא היה רוצה גלידה חינם לכל החיים? (צילום: שטארסטוק)

למקרה שפספסתם, אתמול חל יום הגלידה הבינלאומי (למרות שמבחינתנו כל יום של קיץ, הוא יום הגלידה) ולכבוד כך רשת המזון המהיר 'מקדונלד'ס' שבין היתר מוכרת גם גלידה, החליטה להעניק מתנה שווה במיוחד לתושבי ארה"ב לימים חמים שכאלה.

חוץ העובדה שהיא החליטה להעניק אתמול גלידה חינם, במהלך כל היום לכל תושב מארה"ב שיירשם באפלקציה שלה. היא החליטה להעניק לזוכה אחד מאושר מבין הנרשמים את 'גביע הזהב' בשווי 312 דולר, שיזכה אותו בגלידה למשך כל החיים.

הפוסט שפרסמה הרשת (צילום: טוויטר)

אך כמובן שיש גם את האותיות הקטנות, לפיהם הרשת ציינה בתקנון שתקופת "כל החיים" תוגדר למשך 50 שנה, בהם יוכל לקבל הזוכה גביע גלידה אחד בכל שבוע. כך ששווי הפרס יסתכם ב- 4680 דולר, כשווי הגלידה (חוץ מגביע הזהב אותו מקבל בנוסף לניצחון). בכל אופן מדובר בפרס שווה במיוחד בימי הקיץ החמים, שכל רענון קר הוא ברכה.

אנחנו אומנם לא יכולנו להשתתף גם ככה בתחרות כי אנחנו לא תושבי ארה"ב (וגם כי הגלידה לא כשרה בסניפים שם), אבל אנחנו לגמרי חושבים שגם כאן מישהו צריך להרים את הכפפה ולהעניק גלידה חינם לפחות ליולי-אוגוסט.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
$$$
$$ | 20-08-2017 23:12
כמה שלמו לכם בשביל לפרסם תכתבה? 10,000? חחח אתם זולים