איתמר בן גביר: "הפיגוע-הזדמנות לשנות את הסטטוס קוו בהר הבית"

איתמר בן גביר: "הפיגוע-הזדמנות לשנות את הסטטוס קוו בהר הבית"

עו"ד איתמר בן גביר מראשי תנועת 'עוצמה יהודית' קורא הבוקר לשר גלעד ארדן ולממשלת ישראל לשנות את הסטטוס קוו בהר הבית: "הגיע הזמן להוציא את הוואקף מחוץ לחוק, ולעצור את ראשיו לחקירה מאומצת"

author-image

עו"ד איתמר בן גביר מראשי תנועת 'עוצמה יהודית' קורא הבוקר לשר גלעד ארדן ולממשלת ישראל לשנות את הסטטוס קוו בהר הבית בעקבות מתקפת הטרור שהתבצעה הבוקר (שישי) במתחם ההר.

לדברי בן גביר :"בהר הבית יש הפקרות מוחלטת. אמנם יש הרבה יהודים שמתרגשים שמאפשרים בשנה האחרונה לעלות בקבוצה לתוך ההר, ושיחס השוטרים בכניסה הפך להיות יחס כאל בני אדם, אך פרט לכך אסור ליהודים להתפלל, לברך, להביע מחאה או לצייץ בתוך המתחם. מן העבר השני קיימת הפקרות מוחלטת, ערבים עולים להר הבית בצורה חופשית, אנשי הוואקף מסתובבים שם "כאדוני הארץ" ומחלקים הוראות לשוטרים, המשטרה לא מעיזה לסגור את הר הבית לערבים ליותר מיום וגם אז הכל נעשה תוך התקפלות וכניעה מוחלטת לוואקף".

"הגיעה השעה לשנות את המשוואה ודווקא מפיגוע כה רצחני ואלים לצאת עם שורת הנחיות חדשות בהר הבית: הגיע הזמן לסגור את ההר לתפילת מוסלמים ולא ליהודים, לא ייתכן כי ערבים רוצחים ויהודים נענשים, כמו כן, הגיע הזמן להוציא את הוואקף מחוץ לחוק, ולעצור את ראשיו לחקירה מאומצת", הוסיף עורך הדין.

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בן גביר מוסיף כי יש לקחת את מכשירי הקשר מהוואקף, יש להפסיק לאשר להם להסתובב במתחם ולחלק הוראות, ויש להורות על הפסקת המעקב שלהם אחרי כל קבוצת יהודים שעולה להר.

"ממשלת ישראל לא יכולה להסתפק בדיבורים על ריבונות, והצעות חוק שאין בהן כל תועלת, כאשר בפועל, הוואקף שולט בהר הבית, יהודים מופלים לרעה וערבים מסתובבים במתחם בצורה חופשית : אם לא תשונה המשוואה, תיפגע אחיזתנו בירושלים והטרור יבין שהוא מנצח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
תכלס צודק
שימי | 14-07-2017 14:53
2
בן גביר צודק
YAEL BRONS | 14-07-2017 15:01
בין המיצרים השם יצילינו תשובה תפילה וצדקה מעבירין
3
חירשים עיוורים עילמים וצולעים וגם מגמגמים....אוי לנו!
ד. | 14-07-2017 23:34
צודק אך מי יישמע? חירשים בממשלה...........
4
הפעם הן גביר צודק ב100% .לא מגרשים
| 16-07-2017 1:12
את המוסלמים אבל הצדק זמנו להגיע עכשיו.ראש הממשלה בנימין נתנהו תהיה גבר כמו בן גוריון שהכריז על המדינה בעזרת הד'.
5
הוא צודק
| 16-07-2017 2:43
6
הר הבית
Tull kafel | 28-12-2017 4:06
תיקון שבועות אומר במפורש.עזוב אותם לצידך ואל תתערבב בהם. כל עוד שאפילו יהודי אחד דורך בהר הבית .גם אם עובד עבודה זרה. או דורך על קודש הקודשים וחייב כרת. עדיין השכינה שורה עליו. ואינה מסתלקת מההר. על מנת להיטהר ולקבל את קודש קודשי ישראל שוב.עלינו להסתלק משם ולתת להשגחה לעשות את עבודתה.מאידך כוהנים טהורים חייבים בתפילה. גם השוטרים אשר עולים לשם מבלי משים מקדשים שם שמיים. איתמר בן דביר כוונותיך טובות יראת שמיים באמתחתך. השאר את הדין למרומים.ארכון השמים חזק מכל פטישי ההסטוריה . אשר דפקו על שולחני הכוחות ו