מתקפת טרור במתחם הר הבית. צפו בתיעוד רגעי הירי - סרוגים

מתקפת טרור במתחם הר הבית. צפו בתיעוד רגעי הירי

שני שוטרים נפצעו באורח אנוש ועוד אחד באורח קל במתקפת טרור בסמוך למתחם הר הבית. שלושה מחבלים פתחו בירי ונמלטו לעבר המסגדים בהר הבית. לאחר מרדף הם חוסלו

author-image

שלושה שוטרים נפצעו לפני זמן קצר (שישי) במתקפת טרור משולבת במתחם הר הבית. שני שוטרים נפצעו באורח אנוש ואחד נוסף נפצע באורח קל, לאחר שמחבלים פתחו בירי לעברם.

מבירור ראשוני עולה כי שלושה מחבלים הגיעו בסמוך למתחם הר הבית כשהם חמושים, וכאשר הבחינו בשוטרים פתחו לעברם בירי, פצעו שניים מהם באורח אנוש ונמלטו למתחם המסגדים בהר הבית.

דוברות מד"א מסרה כי פראמדיקים וחובשים טיפלו בשני גברים שנפצעו קשה מאוד והעבירו אותם תוך מאמצי החייאה לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים. לבית החולים הזה פונה פצוע נוסף במצב קל-בינוני ובהכרה. כמה מחבלים נוטרלו במקום. הדיווח הראשוני התקבל במוקד 101 של מד"א ב-7:12.

יחיאל שטרן חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיכם: "כשהגעתי לכניסה יחד עם רופא מתנדב באיחוד הצלה ביצענו החייאה על פצוע אנוש. לאחר מכן הדריכו אותנו השוטרים להכנס לזירת האירוע בתוך המתחם שם הענקנו טיפול רפואי ראשוני לפצוע נוסף במצב אנוש שפונה לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה ולשני פצועים נוספים מחרדה ורסיס ירי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
זה מה שקורה
| 14-07-2017 9:33
כשלא מטפלים ברצינות בידויי אבנים. מבחינתם, אם מותר להם ליידות אבנים אז מותר להם גם לירות. הגיע הזמן להחזיר לעצמנו את הריבונות בהר הבית. רפואה שלימה לשני השוטרים.
2
כאשר מגלים חולשה ורפיסות מול רב המחבלים אבו מאזן שר"י
יאיר | 14-07-2017 11:50
זה גרם לנזקים כבדים שעולים בסופו של דבר בחיי אדם בבקשה בבקשה תפסיקו עם כל הדו שיח עם מחבלים ותתחילו להעיף מהארץ כל מי שתומך במחבלים
הפתרון גירוש המחבלים עם חמולותיהם.
| 16-07-2017 1:14
לסמוך רק על הקב"ה.אין עוד מלבדו.