איפה יש 100% הצלחה בבחינות ההסמכה לאחיות - סרוגים

איפה יש 100% הצלחה בבחינות ההסמכה לאחיות

בצל המחסור הקשה באחיות במערכת הבריאות: 1200 אחיות חדשות עברו את בחירות ההסמכה בהן 102 בנות המרכז האקדמי לב שקטפו את המקום הראשון בארץ עם 100% הצלחה

איפה יש 100% הצלחה בבחינות ההסמכה לאחיות
  (צילום: המרכז האקדמי לב)

הסטודנטיות לסיעוד של "המרכז האקדמי לב" (קמפוס טל) קטפו השבוע את צמרת הטבלה בארץ בבחינות ללימודי סיעוד. 102 הסטודנטיות החרדיות והדתיות לאומיות שניגשו לבחינה עברו אותה בהצלחה.

זהו המספר הגבוה ביותר של סטודנטיות מאותו מוסד לימודים שניגשו והצליחו לסיים את הבחינה עם 100% הצלחה. גם ברקנאטי באוניברסיטת בן גוריון השיגו 100% הצלחה עם 80 מסיימים. הבוגרות יועסקו כאחיות בבתי החולים ובקהילה ברחבי הארץ. מקומות נוספים שבלטו הם וולפסון עם 78 בוגרים והמכללה האקדמית עמק יזרעאל 113 בוגרים.

סטודנטיות לסיעוד בלימודים (המרכז האקדמי לב)

יש לציין כי בכל רחבי הארץ קיים מחסור באחיות שיימשך בעתיד הנראה לעין. המחסור קיים הן באשפוז (בתי החולים על סוגיהם) והן במרפאות בקהילה: בין השאר בבתי אבות מרפאות ומוקדי חירום. המרכז האקדמי לב תורם את חלקו, הן בכמות והן האיכות.

הנתונים הרשמיים של בחינות הגמר מצביעים על אחוז הצלחה מרשים של 100% הצלחה לכלל הסטודנטיות במרכז האקדמי לב עם ציון ממוצע של 77 נקודות. בכך משתווה "המרכז האקדמי לב" להצלחה של אוניברסיטת בן גוריון (80 נבחנים). הממוצע הארצי בבחינה בכל רחבי הארץ עמד על 70.5% אחוזי הצלחה.

גאה בהישג המרשים של בוגרותינו

נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק בירך על ההישג הארצי המרשים של הסטודנטיות: "אנו נותנים דגש רב לחיבור החומר הלימודי לאופן יישומו בפרקטיקה. הסטודנטיות שלנו מוכיחות רמה גבוהה של לימודים והצלחה, והחולים שיופקדו לטיפולן יקבלו שירות מקצועי ואיכותי מפי הבוגרות הכי טובות".

דיקנית הפקולטה למדעי החיים והבריאות פרופ' חיה גרינברגר ציינה בסיפוק כי "אני גאה בהישג המרשים של בוגרותינו. ההישג בבחינה גם משקף את הסטנדרט הלימודי הגבוה עליו אנו מקפידים לאורך כל שנות הלימודים, ומבסס את מעמדנו כמוסד אקדמי ומקצועי מיטבי בתחום הסיעוד. מערכת הבריאות בארץ תזכה כעת בתוספת כח אדם חדש צעיר ומשמעותי, שהיא כה זקוקה לו. אני מאחלת למסיימות הטריות שלנו הרבה הצלחה בעתיד המקצועי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אנחנו ואנחנו ואנחנו כמה אנחנו מוצלחים אין כמונו בעולם,
שמעתם על המושג והצנע לכת, | 25-07-2017 4:46
פרסום חולני אין סופי, המבחן האמתי הוא בעשיה ואיך באמת מתנהגים אל אנשים הזקוקים לעזרה ולא מה הוא הציון שלנו,
2
ירידה בהרשמה לאוניברסיטת בן גוריון בנגב
אבי | 09-08-2017 13:50
האוניברסיטאות במרכז והטכניון תמיד היו יותר אטרקטיביים מאוניברסיטת בן גוריון בנגב וכשהתחילו המכללות במרכז להתפתח ולשגשג ירד באופן דרסטי ההרשמה לבן גוריון. בבן גוריון ניסו בצעד הזוי לייבא סטודנטים מסין במקום הסטודנטים שלא נרשמים אבל גם הסינים שבאים לארץ מעדיפים את המרכז. ירידה בסף הקבלה בבן גוריון גורם לטרנד חדש של סטודנטים שמוציאים פטורים והקלות על סמך קבלת אישור של סובלים מליקויי למידה.