המחנ"צ בנסיקה, בנט מתחזק, לפיד רק שלישי - סרוגים

המחנ"צ בנסיקה, בנט מתחזק, לפיד רק שלישי

סקרים ראשון מאז היבחרו של אבי גבאי לראשות מפלגת העבודה, מעלים נתונים מפתיעים שמשנים את מפת חלוקת המנדטים אליה התרגלנו בחודשים האחרונים

המחנ"צ בנסיקה, בנט מתחזק, לפיד רק שלישי
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

סקר ראשון המתפרסם מאז היבחרו של אבי גבאי לראשות מפלגת העבודה, מעלה נתונים מפתיעים שמשנים את מפת חלוקת המנדטים אליה התרגלנו בחודשים האחרונים, כאשר לראשונה מזה תקופה ארוכה מפלגת 'יש עתיד' חוזרת להיות המפלגה השלישית בגודלה לאחר שחודשים ארוכים היא הצליחה לגבור על הליכוד בסקרים.

על פי סקר שהתפרסם הערב (שלישי) בחדשות 2, לו הבחירות היו מתקיימות היום הייתה מפלגת הליכוד בראשות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מנצחת את הבחירות עם 25 מנדטים. מפלגת העבודה קמה לתחיה ולאחר תקופה ארוכה בה דשדשה על גבול מספר מנדטים חד ספרתי, היא נוסקת ומקבלת 20 מנדטים.

מפלגת 'יש עתיד' בראשות חבר הכנסת יאיר לפיד, יורדת לראשונה מזה תקופה ארוכה למקום השלישי עם 18 מנדטים בלבד.

עוד עולה מהסקר כי הבית היהודי מקבלת 13 מנדטים,  הרשימה הערבית המשותפת- 13 מנדטים. מפלגת כולנו- 8 מנדטים. יהדות התורה- 7 מנדטים. ישראל ביתנו- 6 מנדטים. מרצ- 5 מנדטים ומפלגת ש"ס בראשות אריה דרעי מדשדשת על גבול אחוז החסימה עם 5 מנדטים בלבד.

סקר נוסף שפורסם הערב בערוץ 10 מעלה תמונה של דירוג המפלגות אך עם חלוקת מנדטים שונה. על פי הסקר בערוץ 10, הליכוד זוכה ל- 29 מנדטים, המחנה הציוני עם 24, יש עתיד עם 16 מנדטים, הבית היהודי- 14 מנדטים, כולנו- 6 מנדטים, ישראל ביתנו- 7 מנדטים, יהדות התורה, 6 מנדטים, ש"ס ומרצ עם חמישה מנדטים כל אחת והרשימה המשותפת עם שמונה מנדטים בלבד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בית היהודי
ישראל | 12-07-2017 2:20
לדעתי הבית היהודי לא יקבלו יותר מ8 מנדטים ברגע האחרון הליכוד יקח מהם 5 מנדטים כפי שהיה בבחירות הקודמות
2
בנט בהתרסקות
שרי | 12-07-2017 10:18
בנט מתרסק ל6 מנדטים וכך טוב מאוד !!