"אנחנו התשובה להטיה הפוליטית באקדמיה" - סרוגים

"אנחנו התשובה להטיה הפוליטית באקדמיה"

בצל סערת הקוד האתי ובמעמד השר לשעבר גדעון סער, סיים 'חזון לאומי - המרכז למנהיגות ציונית' שנה רביעית בטקס רב משתתפים במנהרות הכותל. 

"אנחנו התשובה להטיה הפוליטית באקדמיה"
  גדעון סער בטקס הסיום של חזון לאומי
 בארוע שהתקיים במנהרות הכותל קיבלו עשרות משתתפי התוכניות של חזון לאומי בחיפה, תל אביב וירושלים תעודות סיום ובכך הצטרפו לכ-200 בוגרים בארבע שנות פעילות.

השר לשעבר גדעון סער בירך את הבוגרים הטריים ובדברים שנשא ניתח את המצב המדיני בטחוני והודיע שהוא מתנגד להקמת מדינה פלסטינית, זאת על רקע השמועות על המו"מ המתחדש. "אם יש פתרון שכבר נוסה כל כך הרבה פעמים ותמיד הסתיים בכישלון, זה פתרון המדינה הפלסטינית. צריך להסביר לבעלי בריתנו בארה"ב, שאין לדבר היתכנות".

אריאל קלנר, היו"ר והמייסד של 'חזון לאומי'  בירך את הבוגרים "אל תהיו אלה שקורים להם דברים, תהיו אלה שגורמים לדברים לקרות!".

 אנחנו מנסים לשנות מבחוץ

בנוגע לקוד האתי והסערה באקדמיה, אמר "האקדמיה בישראל מוטה בצורה בוטה. המקום שהיה אמור להיות מרכז סיעור המוחות, הפך למקום של טוטליטריזם רעיוני ואחידות מחשבתית. קשה מאוד לשנות מבפנים במציאות כל כך מורכבת. אנחנו מנסים לשנות מבחוץ ולתת לסטודנטים כלים רעיוניים להתמודדות עם הפוסט ציונות שהשתלטה על האקדמיה וכדי ליצור מנהיגות ציבורית בעלת עמוד שדרה מוצק".

בימים אלה מנהל חזון לאומי פרויקט הדסטארט לגיוס משאבים מההמונים

"אני מאמין שנצליח אמר קלנר. אין לנו משאבים של מוסדות אקדמיים ולא של הקרן החדשה, אבל יש לנו רוח גדולה. אנו מאמינים שגם מעט מן האור דוחה הרבה מן החושך ושעם ישראל ייתן  בנו את אמונו, כדי לפתח פה אליטה בעלת רוח ציונית לאומית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו