משרד החקלאות מרגיע: השמועות על האבטיחים אינן נכונות

משרד החקלאות מרגיע: השמועות על האבטיחים אינן נכונות

שלל אתרים בישראל ובחו"ל פרסמו ידיעה לפיה נמצאה סכנה חדשה ומדאיגה באבטיחים שעלולה לגרום ''גידולים ובעיות נוירולוגיות, בהן קשה מאוד לטפל'', אך למזלנו משרד החקלאות מרגיע שמדובר בלא יותר מפייק ניוז

author-image
הרשת נסערת בגלל סכנה חדשה ומדאיגה באבטיחים
  (צילום מסך)

בעוד שהקיץ נמצא בעיצומו, שלל אתרים בישראל ובחו"ל פרסמו בזמן האחרון, ידיעה לפיה נמצאה סכנה חדשה ומדאיגה נמצאה בפרי האדום והאהוב של הקיץ. לפיהם אם נתקלתם באבטיח עם בקע- יש לזרוק אותו מיד! מהסיבה שהבקע הזה הוא סימן מובהק לכך שהאבטיח הופק בדרכים סינתטיות או שהוזרקו לו כימיקלים.

הידיעה מזהירה שמי שחלילה יאכל את האבטיחים מהסוג הזה עלול לפתח "גידולים ובעיות נוירולוגיות, בהן קשה מאוד לטפל". אז קודם כל חשוב להדגיש כי מדובר בפייק ניוז מהסוג הפחות משעשע או מוצלח שנתקלנו בו.

ידיעה שפורסמה באתר ישראלי (צילום מסך מתוך spaly.net)

 

משרד החקלאות מסר לאתר 'מאקו' כי אין לחשוש בשום צורה מהידיעה הזו מהסיבה העיקרית שבישראל, אין כלל גידול בהנדסה גנטית (שזו ההגדרה היותר מדויקת לאותן דרכי ייצור סינטטיות, מהן מזהירה הידיעה) והחללים בפרי בדרך כלל נוצרים בעקבות הבשלת יתר, אז אם האבטיח נראה לכם מספיק אדום קר ובשרני, יש לנו שלל רעיונות מרעננים שתוכלו להכין ממנו ולזרוק לפח הוא לא חלק מהם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו