שהשלטים האדומים לא יטעו אתכן: המדריך המלא לעונת הסיילים

שהשלטים האדומים לא יטעו אתכן: המדריך המלא לעונת הסיילים

עונת הסייילים כבר כאן בשיאה, אך רגע לפני שאתן הולכות לעשות שוב את אותן טעויות שכולנו עושות בעונת הסיילים. הכנו לכן כאן מדריך מיוחד עם כל הטיפים והעובדות ששווה לכן לדעת, כדי שהפעם תצאו יותר ברווח מאשר בנזק- כולל איך מותר ליהנות מעונת הסיילים בימי בין המצרים?

כך תימנעי מהטעויות שכולנו עושות בעונת הסיילים
  לצאת חכמה גם כשהכול סביב סייל (צילום: שטארסטוק)

אז כדי שהמחירים הנמוכים והשלטים האדומים לא יבלבלו אתכן ותצאו יותר ברווח מהעונה הכי מהנה בשנה- הכנתי לכן מדריך מיוחד עם כל הטיפים והדברים שאתן צריכות לדעת באמת לקראת השופיינג הקרוב שלכן, כולל: איך והאם מותר ליהנות מהסיילים בימי בין המצרים?

1. סדרו את הארון- לפני שאתן מסתערות על כל הבא ליד, פנו מקום בארון לדברים חדשים והכי חשוב בדקו איזה פרטים חסרים לכן לשדרוג המלתחה. (למדריך לסידור הארון לחצו כאן)

2. מיקוד- רגע לפני שאתן יוצאות אל ים הסיילים הגועש, החליטו באיזה קטגוריות אתן הכי זקוקות ורוצות להתמקד (לדוגמה: נעלים/ שמלות/ חצאיות וכו') אומנם ככה לא בטוח שתצאו עם שקיות עמוסות, אבל לפחות תצאו עם הפריטים שבאמת הייתן זקוקות להם.

התמקדי בקטגוריה אחת מרכזית (צילום:שטארסטוק)

3. בחרו לוק נוח לשופיינג- מעבר לכך שאנחנו תמיד יותר יפות כשנוח לנו, חשוב לצאת לשופיינג עם בגדים לא מסובכים מידי ללבישה ותואמים לפרטים שאן מתכננות למדוד. כלומר אם מראש קבעתן שאתן הולכות להתחדש לכן בכמה שמלות בחרו ללבוש שמלה שקל להוריד וללבוש בכל פעם. כמו כן אם אתן מתכננות להתחדש בחולצות או חצאיות בחרו בחולצות לא מכותרות או חצאיות עם רוכסנים מסובכים. בנוסף מומלץ תמיד לבחור ללבוש גופיה לבנה מתחת שתוכל להיות לעזר עם כל חולצה שתמדדו.

4. קבעו תקציב מוגדר- אנחנו מאמינות שסוף מעשה במחשבה תחילה, לכן רגע לפני שאתן הולכות להתבלבל בין שלל המחירים הזולים ולרצות לקחת את כל החנות אליכן לארון קבעו תקציב ידוע מראש שאיתו תוכלו להתפנק- הוא יעזור לכן גם לחסוך וגם לקנות את מה שאתן באמת צריכות.

קבעי תקציב מוגדר מראש (צילום:שטארסטוק)

5. הגיעו בזמן הנכון- השעות הטובות ביותר לצאת לשופיינג בסיילים, הן שעות הבוקר עד הצהריים (16:00) באמצע השבוע, לאחר מכן קחו בחשבון שתאלצו להתמודד עם תורים ארוכים הרבה יותר וערמות בגדים מבולגנות.

6. אל תחששו לקנות בגדים אפילו לעונה הבאה- גם אם לא נראה לכן הגיוני לקנות ז'קטים או מעילים באמצע שיא החום של יולי-אוגוסט, נצלו הזדמנות לבגדים שימושים במחיר טוב גם אם לא תלבשו אותן ממש בחודש הקרוב.

הגיעי בזמן הנכון ואל תחששי מבגדים בזול לעונה הבאה (צילום:שטארסטוק)

 

7. זכרי עונת החתונות מתקרבת! מיד לאחר תשעה באב מגיעה אלינו שוב עונת החתונות, אז אם עדין אין לך שמלה זה בדיוק הזמן למצוא אותה בחצי מחיר או אפילו פחות

8. נצלו את ההזדמנות לפריטים בצבעים ייחודים- אם עד עכשיו העדפתן להשקיע את מיטב כספכן על פרטי בייסיק המתאימים לכל דבר (כגון: שחור, לבן, אפור, שחור וכו') הסיילים זה בדיוק הזמן שלכן 'להתפרע' ולקנות פריטים בצבעים קצת יותר מאתגרים שיכניסו קצת צבע למלתחה (במיוחד נעלים ותיקים בצבעים שלא חלמנו עליהן, לא תאמינו כמה הן שימושים לפעמים..)

זה בדיוק הזמן להעז! (צילום:שטארסטוק)

9. אל, אבל אל! תפזלו לכיוון הקולקציה החדשה- אחת המטרות העיקריות בסיילים באמצע שיאו של הקיץ, היא לתת כמה שיותר חשיפה לקולקציה החדשה. בעלי הרשתות מאמינים שאתן מגיעות עם רעב בעיניים לקנות ולא יזיק להוסיף לשלל האוצרות בזול שקניתן עוד פריט אחד יקר מהקולקציה החדשה. אז זהו שלא כדאי לכן מהסיבה שמחירי הקולקציה החדשה הכי יקרים ברוב המקרים בעונת הסיילים אז מומלץ להתאפק רגע לאחר שיגמרו הסיילים להתחדש בפרטים מהקולקציה החדשה.

10. ומה לגבי ימי בין המצרים(שלושת השבועות)?

לפי ההלכה נפסק שמי שנקרעו בגדיו, או נעליו, והוא צריך לקנות דבר חדש – מותר לקנות, ויתחדש בהם לראשונה בשבת אם אפשר. בנוסף לכך אם בימים הללו מצא דברים בזול, ואם יקנה אותם לאחר ימי בין המצרים יגרם לו הפסד – מותר לקנות, אך אין להשתמש בהם אלא רק לאחר ימי בין המצרים. כך שיש לכן על מי לסמוך בעניין הסיילים.

בהצלחה וקנייה מהנה!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו