ירושלים מצדיעה לשידור הציבורי עם רדיו ענק במרכז העיר

ירושלים מצדיעה לשידור הציבורי עם רדיו ענק במרכז העיר

אם במקרה הסתובבתם היום ברחבי מדרחוב בן יהודה, בוודאי נתקלתם בחתיכת נוסטלגיה ענקית בצורת רדיו- שהוצב כהצדעה לשידור הציבורי ואפילו ניתן להחליף בו תחנות רדיו ייחודיות • צפו עכשיו

מה פשר הרדיו הענק שהוצב במרכז ירושלים?
  (צילום: Nati Shohat/Flash90)

קול ישראל מירושלים – כאן ובגדול!  היום הוצב רדיו דיגיטלי ענק במרכז ירושלים, בגובה 3 מטרים, כחלק מציון 50 שנים לאיחוד העיר ובהצדעה לשידור הציבורי.

העוברים והשבים במדרחוב בן יהודה בירושלים, יוכלו לנווט ברדיו הענק באופן עצמאי בין חמש תחנות רדיו שונות שישדרו להיטי פופ ורוק, מוסיקה קלאסית, מוסיקה ים תיכונית ושירי ארץ ישראל קלאסיים. כשגולת הכותרת היא התחנה החמישית, שתחזיר את הסובבים 50 שנים אחורה עם קטעים והקלטות משידורי קול ישראל מהימים המתוחים לפני ובמהלך מלחמת ששת הימים, שחרור ירושלים והחגיגות עם שוך הקרבות.

קול ישראל מירושלים (צילום באדיבות סטריאר&שרביט)

מדובר ביוזמה של חברת "עדן", החברה לפיתוח כלכלי של ירושלים, בשיתוף עם 'כאן', תאגיד השידור הישראלי וסטודיו סיטי פלטון, במסגרתה הוצב דגם גדול ומיוחד של הרדיו הנוסטלגי שייצרה בזמנו חברת "פנסוניק".

בחברת "עדן" מספרים כי גודלו של הרדיו שהוצב במדרחוב גדול פי 15 מהרדיו הנוסטלגי המקורי. בנוסף הרדיו יפעל באמצעות אנרגיה סולרית ויהיה חלק מפעילות מתמשכת למתיחת פני מרכז העיר והפיכת החוויה בה לאינטראקטיבית, מתוך מטרה למשוך קהלים חדשים לירושלים – מהעיר ומחוצה לה.

אלדד קובלנץ, מנכ"ל כאן:" שילוב של נוסטלגי ודיגיטלי הוא שילוב מנצח וירושלים היא הפסקול של כולנו. הציבור מזמן ליהנות מהעבר והעתיד עם התוכן של כאן שישודר ברדיו הענק".

הרדיו מוצב במדרחוב בן יהודה-פינת רחוב ההסתדרות, ופעיל מ10:00 בבוקר עד 22:00 בלילה ובסוף השבוע עד כניסת השבת ומצאתה

גדול פי 15 מהרדיו הרגיל (צילום באדיבות סטריאר&שרביט)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
וואי .. כזה רדיו בדיוק עמד אצלנו במטבח! אפילו באותו צבע
מאן דאמר | 02-07-2017 18:36
2
איזו נוסטלגיה!!
כל הכבוד לתאגיד | 02-07-2017 21:20
ממש כל הכבוד!!
3
מקסים
| 11-07-2017 2:06