בריחת מוחות: עמותת בוגרי 8200 מסייעת ליורדים לחו"ל - סרוגים

בריחת מוחות: עמותת בוגרי 8200 מסייעת ליורדים לחו"ל

עמותת בוגרי 8200 משיקה תכנית 'נחיתה רכה' שתסייע ליוצאי היחידה היורדים לארה"ב לצורך עבודה או לימודים "רשת תמיכה למעבר חלק ככל האפשר"

author-image
בריחת מוחות: עמותת בוגרי 8200 מסייעת ליורדים לחו"ל
  כנס עמותת בוגרי 8200

בריחת המוחות של בוגרי יחידה 8200: יש מי שיעזור להם להתאקלם בחו"ל.

בהודעה שקיבלו יוצאי היחידה מעמותת בוגרי 8200, בישרו חברי העמותה על מיזם חדש בשם 'נחיתה רכה' – תכנית לליווי בוגרי היחידה ובני זוגם העוברים לארה"ב.

בתכנית שהושקה רק לאחרונה, בכנס הענק של בוגרי היחידה בגני התערוכה בתל אביב, מציעה עמותת הבוגרים סיוע בהתאקלמות ומציאת קהילה לבוגרים ובוגרות שיוצאים לארה"ב, כשבשלב הראשון מדובר רק על ניו יורק.

בוגרי יחידה 8200 נמצאים בחזית הפיתוחים בתחום התוכנה, החומרה והסייבר של ישראל בשנים האחרונות. בוגרי היחידה נקלטים בחברות ההייטק והסטארטאפ, ועל כך יעידו עשרות הדוכנים בכנס שחיפשו לגייס את המתכנתים של היחידה לשורותיהם.

ההכרזה על התוכנית. מתוך הדוא"ל שנשלח לבוגרי היחידה

מסייעים לבריחת המוחות

"בשבועות האחרונים ריכזנו מאגר של בוגרים שהתנדבו להעניק מהידע והניסיון שלהם. מרביתם מתגוררים כיום באזור מנהטן, פרינסטון ואזורים נוספים בניו ג'רזי ויכולים לתרום מניסיונם במציאת עבודה, לימודים לתארים מתקדמים ומעבר עצמאי או עם משפחה. כמו כן, מטרת התכנית היא לאפשר לכם/ן, הבוגרים והבוגרות, להינות מרשת הבוגרים ולקחת חלק בפעילות הקהילה בניו יורק." נכתב בהודעה ששוגרה לאלפי הבוגרים.

בעמותה הסבירו את המיזם: "מעבר לחו"ל הינו צעד משמעותי בחיים שרבים מאיתנו חווים. צעד זה כרוך לרוב בקשיים ובאי וודאות. לכן, קהילה תומכת עשויה לסייע במעבר ולעתים אף להיות חלק מכריע בהצלחתו. כחלק מהחזון של העמותה להיות רלוונטיים לכלל בוגרי ובוגרות היחידה בשלבים השונים של חייהם, ולכן החלטנו להשיק את "נחיתה רכה" שתספק לכם ולכן רשת תמיכה למעבר חלק ככל האפשר."

ביקשנו את תגובת עמותת בוגרי 8200 לדברים וזו תפורסם לכשתתקבל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אם זו ירידה לצורך עליה, אולי זה מבורך.
אבי | 27-06-2017 13:59
לא גלו ישראל מארצם אלא כדי שיתווספו עליהם גרים.