לאחר למעלה מ-2 מיליון דירוגים: תערוכת היובל של ירושלים נפתחה

לאחר למעלה מ-2 מיליון דירוגים: תערוכת היובל של ירושלים נפתחה

לאחר למעלה מ-2 מיליון דירוגים: 100 התמונות הטובות ביותר של ירושלים, שנבחרו מתוך 14,500 אלף תמונות של צלמים מהארץ ומהעולם מוצגות בימים אלה בתערוכת יובל מרהיבה פתוחה וחופשית לציבור

author-image
2.5 מיליון בחרו את התמונות הטובות ביותר של ירושלים
  (צילום מסך)

אלפי צלמים מ84 לאומים שונים בעולם שלחו 14,500 (!) צילומים של העיר ירושלים, לרגל אתגר צילום בינלאומי שהתקיים על ידי קרן קימת לישראל בשיתוף עם JNFארה"ב ועוד גופים נוספים וגדולים לרגל יובל לירושלים.

"אתגר הצילום ירושלים עבר את מספר התמונות של אתגרי הצילום של ניו יורק, לונדון ופריז עד למועד פתיחת הדירוגים״ – סיפר אלון ולד, מגבעת התחמושת, יוזם האתגר. מתוך אלפי התמונות שסיננו למעלה כ-2.5 מיליון מדרגים מהארץ ומהעולם, בחרו צוות השופטים המורכב מאמני צילום ידועים (בניהם: אבי אוחיון לע"מ וזיו קורן מידיעות אחרונות) את 100 התמונות הטובות ביותר של ירושלים המוצגות בתערוכת יובל מיוחדת.

(צילום יח"צ)

(צילום יח"צ)

ארבעת המקומות הראשונים מישראל וארה"ב זכו בפרס כספי מצטבר של 10,000$ ו100 התמונות הזוכות מוצגות בימים אלו, בתערוכה מרהיבה המתקיימת באולם הכנסים של גבעת התחמושת ופתוחה ללא תשלום לקהל הרחב ותושק ככל הנראה בהמשך במקומות נוספים בעולם.

הכניסה חופשית לאורך כל השבוע, במהלך שעות הפעילות (א-ה 09:00-17:00 ו-יום ו' 09:00-13:00), אך מומלץ לוודא מראש (02-5829393) אם האולם אינו סגור זמנית לטובת הרצאה או דיון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו